Ημερίδα Ενημέρωσης από ΣΑΛ για τη Διαδικτυακής Πύλη Εξυπηρέτησης Πελατών
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021, Ημερίδα Ενημέρωσης από το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λάρνακας (ΣΑΛ) αναφορικά με τη δημιουργία και λειτουργία της Διαδικτυακής Πύλης Εξυπηρέτησης Πελατών. Αρχικά έγινε παρουσίαση προς τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στη συνέχεια έγινε παρουσίαση της χρήσης της Πύλης, προς τους συνεργάτες Αρχιτέκτοντες/Μελετητές του ΣΑΛ, όπου απαντήθηκαν διάφορα ερωτήματα που υποβλήθηκαν από τους παρευρισκόμενους.
Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση, η Διαδικτυακή Πύλη Εξυπηρέτησης Πελάτων, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΣΑΛ προς τους πολίτες και έχει τεθεί σε λειτουργία από την 1η Δεκεμβρίου 2021.
Τόσο ο Πρόεδρος του ΣΑΛ κ. Ανδρέας Βύρας όσο και ο Γενικός Διευθυντής του ΣΑΛ κ. Άγγελος Χατζηχαραλάμπους, επεσήμαναν ότι η Διαδικτυακή Πύλη Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελεί σταθμό για την ιστορία του Οργανισμού, καθότι μετά από εντατικές προσπάθειες, το ΣΑΛ κατάφερε να ανοίξει τις πύλες του προς τα έξω, θέτοντας έτσι γερά τις βάσεις για αλλαγή και επανασχεδιασμό χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών, υιοθετώντας γενικότερα, μία νέα πελατο-κεντρική φιλοσοφία, στη βάση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής.
Η Πύλη, η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει με εύκολο και απλό τρόπο πληροφορίες και δεδομένα για κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη, είναι προσβάσιμη από την υφιστάμενη διεύθυνση του επίσημου ιστότοπου του ΣΑΛ (www.lsdb.org.cy). Σχετικά φιλμάκια με περαιτέρω οδηγίες χειρισμού θα βρίσκονται στη διάθεσή του κοινού.
Μέσω της διαδικτυακής πύλης, δίνεται πλέον πλήρης και εύκολη πρόσβαση στους πελάτες για τα ακόλουθα:
- Λήψη πληροφοριών για την κατάσταση λογαριασμού τους και για τις χρηματοοικονομικές τους συναλλαγές
- Πληρωμές τελών και αδειών σύνδεσης Ιδιωτικής Υπονόμου Οικοδομής
- Αλλαγή προσωπικών στοιχείων
- Δημιουργία τραπεζικής εντολής για αυτόματη εξόφληση τελών
- Υποβολή αίτησης για έκδοσης άδειας σύνδεσης Ιδιωτικής Υπόνομου Οικοδομής
- Θέματα που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία
- Υποβολή ερωτημάτων/παραπόνων/αιτημάτων/εισηγήσεων
Η πρόσβαση στη νέα υπηρεσία γίνεται από ηλεκτρονικό υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο smartphone. Οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν κωδικό πρόσβασης και να δημιουργήσουν λογαριασμό, αφού πρώτα επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας του ΣΑΛ (https://www.lsdb.org.cy/ira/).
Για περαιτέρω εξυπηρέτηση, το κοινό μπορεί να απευθύνεται στα γραφεία του ΣΑΛ μέσω τηλεφώνου στο 24815222 εσωτ. 116 & 117, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].