Home ΛΑΡΝΑΚΑ Δεύτερο «σκάνδαλο» Δρομολαξιάς
Δεύτερο «σκάνδαλο» Δρομολαξιάς

Δεύτερο «σκάνδαλο» Δρομολαξιάς

ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Σε νέο… «σκάνδαλο Δρομολαξιάς» τείνει να εξελιχθεί η συνεχιζόμενη, για περισσότερο από εφτά χρόνια, εγκατάλειψη του κτηρίου Aero Center, που βρίσκεται σε μια προνομιούχο περιοχή του Δήμου Δρομολαξιάς – Μενεού, λίγα μόλις χιλιόμετρα μακριά από το διεθνές αεροδρόμιο Λάρνακας και τη θάλασσα.

Το κτήριο, για την αγορά του οποίου είχαν διαταχθεί ποινικές διώξεις και είχε γίνει μία από τις πιο πολύκροτες δίκες της περασμένης δεκαετίας στην Κύπρο, παραμένει ημιτελές κι εγκαταλελειμμένο, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να είχε αξιοποιηθεί ποικιλοτρόπως, ενισχύοντας την τοπική οικονομία.

 

 

Το τεμάχιο όπου ξεκίνησε η ανέγερση του κτηρίου ήταν τουρκοκυπριακό και αγοράστηκε από το Ταμείο Συντάξεων της ΑΤΗΚ έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Μάλιστα, με αφορμή την αγορά της γης είχε διεξαχθεί το 2014 η πολύκροτη «δίκη της Δρομολαξιάς» ενώπιον του Κακουργιοδικείου Λάρνακας.

Έκτοτε το Aero Center έχει αφεθεί στο έλεος του Θεού. «Πραγματικά απορούμε, πώς γίνεται αρχικά να έχει γίνει μια τόσο μεγάλη επένδυση για να ξεκινήσει η ανέγερση αυτού του κτηρίου, αλλά από τότε να μην έχει γίνει απολύτως τίποτε ώστε επιτέλους να ολοκληρωθεί η ανέγερση του κτηρίου, να λειτουργήσει και να ξεκινήσει η απόσβεση των εκατομμυρίων που δαπανήθηκαν», δήλωσε ο δήμαρχος Δρομολαξιάς – Μενεού Κύπρος Ανδρονίκου, ο οποίος πρόσθεσε ότι τα τελευταία χρόνια ο δήμος πολλάκις έχει απευθυνθεί για το θέμα αυτό στο Υπουργείο Εσωτερικών και στην Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου, χωρίς ποτέ να πάρει κάποια απάντηση.

Ο κ.Ανδρονίκου έκανε λόγο για ένα κτήριο, που αντί να αξιοποιηθεί προς όφελος της γύρω περιοχής καθότι βρίσκεται σε μια νευραλγική τοποθεσία, σήμερα αποτελεί εστία τρωκτικών και σημείο σύναξης ατόμων με παράξενες δραστηριότητες και συμπεριφορές…

Πρόκειται για συνολικά τέσσερα τριώροφα κτηριακά συγκροτήματα, υψηλών προδιαγραφών, τα οποία είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο κατασκευής.

Το συγκεκριμένο τεμάχιο γης είχε χαρακτηριστεί «φιλέτο», εξού και η ΑΤΗΚ είχε αποφασίσει, τότε, να ξοδέψει ένα ιδιαίτερα σεβαστό ποσό, πέραν των 20 εκατομμυρίων ευρώ, για να το αγοράσει και να το αξιοποιήσει.

 

Send this to a friend