Βουλευτής Λάρνακας Ανδρέας Αποστόλου: δεν χωρούν άλλες καθυστερήσεις για τη Διανέλλειο”
ΓΡΑΦΕΙ ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ
Δεν χωρούν άλλες καθυστερήσεις στο θέμα της πρώην Διανέλλειου Τεχνικής Σχολής Λάρνακας, διαμηνύει ο βουλευτής της πόλης και μέλος της επιτροπής Παιδείας Ανδρέας Αποστόλου.
Στο περιθώριο πρόσφατης συνάντησης που είχαν τα μέλη της επιτροπής Παιδείας με τον υπουργό Πρόδρομο Προδρόμου, συζητήθηκαν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες στην πόλη κι επαρχία Λάρνακας, αλλά και τα προβλήματα που προέκυψαν με τα παιδιά που διαμένουν στις ορεινές κοινότητες, οι οποίες υπέστησαν καταστροφές από την φονική πυρκαγιά της 3ης Ιουλίου.
«Αποτελεί βασική προτεραιότητα η άμεση στήριξη των παιδιών και των οικογενειών των περιοχών που έχουν πληγεί από τις φονικές πυρκαγιές. Έπειτα από ερώτησή μας, έχουμε λάβει διαβεβαιώσεις από τον Υπουργό Παιδείας ότι αυτά τα παιδιά θα στηριχθούν, τόσο κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού, όσο και με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιά», σημείωσε ο κ. Αποστόλου.
Παράλληλα, ο βουλευτής της ΕΔΕΚ είπε ότι ενώπιον του κ.Προδρόμου τέθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες της Λάρνακας, με βασικό ζήτημα την ανάγκη δημιουργίας ενός νέου γυμνασίου στο χώρο της πρώην Διανέλλειου Τεχνικής Σχολής, ο οποίος ανήκει πλέον στο Υπουργείο Παιδείας. «Πρόκειται για ένα σοβαρό ζήτημα που απασχολεί την πόλη μας.
Ο υπουργός υποσχέθηκε ότι το αίτημα αυτό είναι βασική προτεραιότητα του ίδιου και του υπουργείου του και ότι τους επόμενους μήνες θα έχουμε νεότερα. Έχω τονίσει στον αρμόδιο υπουργό πως δεν χωρούν άλλες καθυστερήσεις για το θέμα αυτό», ανέφερε ο Α. Αποστόλου, ο οποίος πρόσθεσε ότι το προσεχές διάστημα θα έχει συναντήσεις με τις σχολικές εφορίες όλων των δήμων και κοινοτήτων της επαρχίας Λάρνακας, προκειμένου να καταγραφούν οι ανάγκες και τα προβλήματα.
Ποια παιδεία θέλουμε;
Τέλος, ο βουλευτής Λάρνακας δήλωσε ότι είναι απόλυτη ανάγκη να υπάρξει σύντομα μια ουσιαστική συζήτηση για το ποια παιδεία θέλουμε για τα παιδιά μας τα επόμενα χρόνια. «Πρέπει επιτέλους να κάνουμε μια συζήτηση για το πώς θέλουμε τα σχολεία του μέλλοντος και φυσικά σε αυτή την συζήτηση θα πρέπει να γίνει ειδική αναφορά για την αναβάθμιση, τόσο της ειδικής εκπαίδευσης, όσο και των ολοήμερων σχολείων», κατέληξε.