Home ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ Εξηγήσεις Κόκκινου για την Πύλη: Οι εξωγενείς παράγοντες και οι ευχαριστίες
Εξηγήσεις Κόκκινου για την Πύλη: Οι εξωγενείς παράγοντες και οι ευχαριστίες

Εξηγήσεις Κόκκινου για την Πύλη: Οι εξωγενείς παράγοντες και οι ευχαριστίες

Γραπτή δήλωση αναφορικά με τα προβλήματα της Πύλης και τους εξωγενείς παράγοντες που προκαλούν προβλήματα εξέδωσε ο Υφυπουργός Έρευνας Καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής.

Αυτούσια η δήλωση:

Ως ο πολιτικός προϊστάμενος του αρμόδιου Υφυπουργείου για θέματα τεχνολογίας, νιώθω την ανάγκη και οφείλω να τοποθετηθώ όσον αφορά το θέμα της Πύλης Εμβολιασμού, η οποία στους τέσσερις και πλέον μήνες λειτουργίας της, έχει παρουσιάσει τεχνικές προκλήσεις με πολυδιάστατη υφή. Αφουγκράζομαι, κατανοώ και συμμερίζομαι την απογοήτευση των πολιτών όταν η εξυπηρέτηση δεν είναι η αναμενομένη και θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω πως τόσο εγώ προσωπικά, όσο και ολόκληρη η ομάδα έργου -ανάδοχοι, πάροχοι και προσωπικό του Υφυπουργείου-, εργαζόμαστε νυχθημερόν για ελαχιστοποίηση των προβλημάτων αυτών και διασφάλιση της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας για τους πολίτες.

 

 

Ως Υφυπουργείο, αναλάβαμε αυτό το εγχείρημα ως η μόνη – υπό τις περιστάσεις – λύση για στήριξη του εθνικού Εμβολιαστικού Προγράμματος, δίνοντας, μέσα από την Πύλη, και για διευκόλυνση των πολιτών, δυνατότητα επιλογής ημερομηνίας, ώρας, εμβολιαστικού κέντρου και εμβολίου. Η Πύλη Εμβολιασμού αναπτύχθηκε εντός ασφυκτικών χρονοδιαγραμμάτων, στα πλαίσια επέκτασης του υφιστάμενου συστήματος του ΓεΣΥ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές του Υφυπουργείου, οι οποίες τη δεδομένη στιγμή κρίθηκαν ως επαρκείς για ανταπόκριση του συστήματος στις ανάγκες του Προγράμματος Εμβολιασμού. Συγκεκριμένα, η Πύλη σχεδιάστηκε αρχικά για να εξυπηρετήσει ανάγκες με μικρότερο αριθμό χρηστών αλλά εκ των υστέρων αναβαθμίστηκε με δυνατότητα φιλοξενίας αριθμού χρηστών για 20,000-25,000 δυνητικά δικαιούχους ανά 36ωρο άνοιγμα αρχικά και 12ωρο άνοιγμα στη συνέχεια. Σε αυτές τις δυνατότητες, η πύλη μπορεί και ανταποκρίνεται με επιτυχία.

Εξωγενείς παράγοντες πέραν του δικού μας ελέγχου, που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν εκ των προτέρων, οδήγησαν σε νέα δεδομένα, στα οποία το σύστημα δεν είχε τη δυνατότητα να ανταποκριθεί επαρκώς αφού σχεδιάστηκε για διαφορετικά δεδομένα. Για αντιμετώπιση των νέων αυτών προκλήσεων, το Υφυπουργείο ανέλαβε άμεσα δράση αναθέτοντας στις εταιρείες την υλοποίηση σειράς τεχνικών και λειτουργικών αναβαθμίσεων -στα πλαίσια που μας επέτρεπε το πρόγραμμα εμβολιασμού καθώς κάποιες λύσεις απαιτούν περισσότερο χρόνο υλοποίησης-, πράγμα το οποίο έχει επιτευχθεί.

Παραμένουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αποφασιστικότητα για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πολίτες, όχι μόνο μέσω της Πύλης Εμβολιασμού, αλλά και όσον αφορά πληθώρα άλλων ψηφιακών λύσεων που έχει αναπτύξει το Υφυπουργείο αυτό μέσα σε 14 μόλις μήνες ζωής, υπό ιδιάζουσες συνθήκες πανδημίας, με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία του τόπου μας.

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες αλλά και την εκτίμησή μου προς όλη την ομάδα έργου της Πύλης, και ιδιαίτερα τα στελέχη του Υφυπουργείου, του Υπουργείου Υγείας  και τους εξωτερικούς μας συνεργάτες, για τις άοκνες προσπάθειες και τον ζήλο που επιδεικνύουν καθ’ όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Send this to a friend