Home ΛΑΡΝΑΚΑ Σε νέο ιδιόκτητο κτίριο το Περιφερειακό Γραφείο και το ΚΕΠ Αμμοχώστου-Λάρνακας της ΑΗΚ
Σε νέο ιδιόκτητο κτίριο το Περιφερειακό Γραφείο και το ΚΕΠ Αμμοχώστου-Λάρνακας της ΑΗΚ

Σε νέο ιδιόκτητο κτίριο το Περιφερειακό Γραφείο και το ΚΕΠ Αμμοχώστου-Λάρνακας της ΑΗΚ

Σε νέο ιδιόκτητο κτίριο μεταφέρεται το Περιφερειακό Γραφείο και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αμμοχώστου-Λάρνακας της Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου (ΑΗΚ).

Σε γραπτή ανακοίνωση της Αρχής αναφέρεται ότι «στην προσπάθεια εξέλιξης και συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρει στους καταναλωτές, η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου μεταφέρει το Περιφερειακό Γραφείο και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αμμοχώστου-Λάρνακας σε νέο ιδιόκτητο κτήριο στην είσοδο της πόλης, στην Λεωφόρο Γρίβα Διγενή 95, δίπλα από το Λύκειο Αγίου Γεωργίου στη Λάρνακα».

Προστίθεται ότι «το νέο, ενεργειακά πράσινο κτίριο της ΑΗΚ, σύγχρονης αισθητικής και κατασκευαστικής αρτιότητας, ανταποκρίνεται στις τεχνολογικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής μας, ενώ παρέχει βελτιωμένη λειτουργικότητα, εύκολη πρόσβαση σε χώρους στάθμευσης και άνετο περιβάλλον εξυπηρέτησης του κοινού».

 

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «οι εργασίες μεταφοράς θα πραγματοποιηθούν από το απόγευμα της Τετάρτης 31 Μαρτίου μέχρι και την Κυριακή 4 Απριλίου 2021. Την Παρασκευή 2 Απριλίου τα υφιστάμενα γραφεία της ΑΗΚ καθώς και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στη Λάρνακα θα παραμείνουν εκτός λειτουργίας λόγω της μετακόμισης».

Ακόμα «το Περιφερειακό Γραφείο και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών θα επαναλειτουργήσουν κανονικά στο νέο κτίριο από το πρωί της Δευτέρας 5 Απριλίου 2021. Τα συνεργεία κατασκευών και επιφυλακής συνεχίζουν κανονικά τις εργασίες τους όπως επίσης και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο Παραλίμνι».

Στη διάθεση των πελατών της ΑΗΚ, συνεχίζει η ανακοίνωση «είναι πάντοτε η δυνατότητα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης. Επίσης μέσα από το τηλεφωνικό κέντρο 1818 παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς των πελατών της ΑΗΚ Προμήθειας, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο 1800 είναι στη διάθεση του κοινού για θέματα χρήσης Δικτύου».

Η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου απολογείται «για οποιαδήποτε ενδεχόμενη ταλαιπωρία» και ευχαριστεί τους καταναλωτές για την κατανόηση, σημειώνοντας πως προσπάθεια της είναι «η συνεχής βελτίωση και η προσφορά αναβαθμισμένης ποιοτικής εξυπηρέτησης».

Send this to a friend