Home ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ Κολιού:Η επιδ. εικόνα δεν επιτρέπει άλλες χαλαρώσεις-Ανησυχία για Λ/σό
Κολιού:Η επιδ. εικόνα δεν επιτρέπει άλλες χαλαρώσεις-Ανησυχία για Λ/σό

Κολιού:Η επιδ. εικόνα δεν επιτρέπει άλλες χαλαρώσεις-Ανησυχία για Λ/σό

Χθες εκτάκτως συνεδρίασε η Συμβουλευτική Επιστημονική Ομάδα για το θέμα των Γυμνασίων, μετά και από την διαμαρτυρία των Οργανωμένων Γονέων έξω από το Προεδρικό.

Καλεσμένη στο Πρωτοσέλιδο η δρ. Μαρία Κολιού ανέφερε ότι σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο θα μελετήσει τις εισηγήσεις της Επιστημονικής Ομάδας.

Τα θέματα τα οποία λήφθηκαν υπόψη για τις εισηγήσεις τους σύμφωνα με την ίδια είναι η επιδημιολογική εικόνα της χώρας, η ψυχολογική επιβάρυνση των παιδιών, ο τρόπος διδασκαλίας που σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά την δια ζώσης εκπαίδευση  και οι απόψεις φορέων της εκπαίδευσης ( εκπαιδευτικών και γονέων).

«Όλα αυτά λήφθηκαν υπόψη και δοθήκαν οι εισηγήσεις μας οι οποίες θα αξιολογηθούν» είπε.

Επιπλέον συμπλήρωσε τα εξής: «Δεν συζητήσαμε κάτι περαιτέρω για τα μέτρα, εκτός από τα σχολεία, ίσως τα υπόλοιπα συζητηθούν εντός του Σαββατοκύριακου. Η επιδημιολογική εικόνα δεν επιτρέπει άλλες χαλαρώσεις.  Η εστίαση είναι ένας πολύ σοβαρός παράγοντας κινδύνου, παρακαλούμε τους πολίτες να τηρήσουν τα πρωτόκολλα για να μην έχουμε περαιτέρω επιβάρυνση».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη Λεμεσό και στο ποσοστό θετικότητας,  το οποίο σύμφωνα με τη δρ. Κολιού πάλι αυξήθηκε, «γι’ αυτό μας ανησυχεί η κατάσταση. Υπάρχει κίνδυνος να έχουμε μια έκρηξη κρουσμάτων, καθώς και αύξηση διασωληνόμενων».

«Δεν συζητούμε για ιδιαίτερα μέτρα στη Λεμεσό αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν ότι υπάρχει πάντα αυτή η δυνατότητα», είπε.

Επιπλέον μιλώντας για τον εμβολιασμό τόνισε, «Βασιζόμαστε πάρα πολύ στην εμβολιαστική κάλυψη του πληθυσμού μας για να ελευθερωθούν και άλλοι τομείς της οικονομίας, όπως και ο  τουρισμός που θέλουμε να ανοίξει σύντομα».

Κλείνοντας είπε «ανάλογα με την συμπεριφορά μας σαν πολίτες μπορεί να γίνει μια έκρηξη αφού έχουν ανοίξει πολλοί τομείς της οικονομίας, κυρίως η εστίαση, και είναι κάτι που μας ανησυχεί».

 

Send this to a friend