«Γράμματα αγάπης» απέστειλε το αεροδρόμιο της Αθήνας προς ευρωπαϊκές πόλεις, ξεκινώντας από τη Λάρνακα και την Πάφο.
Σε γραπτή ανακοίνωση της Hermes Airports αναφέρεται ότι «η νέα ψηφιακή καμπάνια της Αθήνας ταξιδεύει μέσω της σύμπραξης «This is Athens & Partners», με «Γράμματα αγάπης από την Αθήνα» στους λάτρεις της πόλης στο εξωτερικό. Την ίδια ώρα το αεροδρόμιο της Αθήνας συνεχίζει την αλυσίδα με το δεύτερο σκέλος της ενέργειας, «Love letters to fellow cities», στέλνοντας την αγάπη της πόλης σε άλλες πόλεις και αεροδρόμια, ξεκινώντας από την Κύπρο».
Το αεροδρόμιο της Αθήνας με την υπογραφή «Love, Athens» στις «καρτ-ποστάλ» στέλνει «μηνύματα προσμονής και αισιοδοξίας που απευθύνει σε πόλεις και αεροδρόμια, ως την πολυπόθητη στιγμή της επανασύνδεσης χωρίς περιορισμούς. Η Λάρνακα και η Πάφος είναι οι πρώτες πόλεις που λαμβάνουν το μήνυμα, ανταποδίδουν και παίρνουν με τη σειρά τους τη σκυτάλη, σε αυτή τη μεταδοτική πρωτοβουλία αλληλεγγύης και προσμονής του ταξιδιού, που συμπληρώνει την ψηφιακή καμπάνια της σύμπραξης «This is Athens & Partners», στην οποία ο διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συμμετέχει διαχρονικά και δυναμικά για την ανάπτυξη και την προβολή της ελληνικής πρωτεύουσας ως προορισμού στις διεθνείς αγορές».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση το ταξίδι στον κόσμο «ξεκινά από τη Λάρνακα και την Πάφο, ενώ το Παρίσι, το Λονδίνο, η Ρώμη, η Μαδρίτη, η Βαρκελώνη, το Βερολίνο, το Μιλάνο, η Βενετία, η Λισαβώνα, η Βουδαπέστη, το Ντίσελντορφ, το Αμβούργο και το Βουκουρέστι είναι κάποιες από τις πόλεις που βρίσκονται στη… λίστα της Αθήνας και θα λάβουν τη δική τους καρτ-ποστάλ, η καθεμιά με ένα ιδιαίτερο μήνυμα. Η ενέργεια «Love letters to fellow cities» θα υλοποιηθεί μέσω των διαδικτυακών καναλιών επικοινωνίας (μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες) των αεροδρομίων που θα συμμετάσχουν».
Η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών Ιωάννα Παπαδοπούλου, ανέφερε, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ότι «σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη, συνολικότερα για τις κοινωνίες μας και ειδικότερα για τον τουρισμό εποχή, στρατηγική επιλογή του «This is Athens & Partners» και ειδικότερα του αεροδρομίου της Αθήνας, είναι η αναβίωση του μηνύματος ότι η Αθήνα αποτελεί κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό».
Προσθέτει ότι «μέσω των αρχών της ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης, η Αθήνα μετατρέπεται σε πρόσωπο που βιώνει την απουσία των επισκεπτών της και επικοινωνεί μαζί τους, αλλά και με τις εξίσου ταλαιπωρημένες από την πανδημία «αδελφές» πόλεις, υπογράφοντας τα ιδιαίτερα αυτά μηνύματα σε αθηναϊκές καρτ-ποστάλ και φωτογραφίες και αναμένοντας να υποδεχθεί και πάλι τους επισκέπτες της όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν».
Σύμφωνα με την κα. Παπαδοπούλου «οι πρώτες πόλεις με τις οποίες ξεκινάμε αυτή τη δημιουργική πορεία της προσμονής του ταξιδιού, δεν θα μπορούσαν να είναι άλλες από τη Λάρνακα και τη Πάφο, με τις οποίες μας ενώνουν άρρηκτοι δεσμοί» και ευχαρίστησε θερμά τους συναδέλφους της HERMES AIRPORTS, οι οποίοι «ανταποκρίθηκαν άμεσα στην ιδιαίτερη αυτή Πρόσκληση».
Είπε ακόμα ότι «η Αθήνα έχει ήδη λάβει τα δύο πρώτα απαντητικά «Love Letters» από τις αγαπημένες μας Λάρνακα και Πάφο. Η αλληλεγγύη και τα αισιόδοξα μηνύματά τους ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη βεβαιότητά μας ότι σύντομα θα μπορούμε να επανασυνδεθούμε χωρίς περιορισμούς» σημείωσε.
Η Ανώτερη Διευθύντρια Αεροπορικής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της Hermes Airports Μαρία Κουρούπη ανέφερε πως «η ανταπόκρισή μας στο κάλεσμα του αεροδρομίου της Αθήνας δεν θα μπορούσε παρά να ήταν άμεση και θετική. Πέραν του ότι η Αθήνα είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους Κύπριους επιβάτες, υπάρχουν πολλά κοινά σημεία επαφής και οι δεσμοί μας είναι αναπόσπαστοι».
Πρόσθεσε ότι «η συγκεκριμένη δράση αλλά και οι καρτ ποστάλ εκφράζουν απόλυτα τα συναισθήματα και μας φέρνουν, έστω και νοητά, πιο κοντά. Οσος χρόνος κι αν παρέλθει λόγω της πανδημίας, μέχρι να περπατήσουμε ξανά στα στενά της Πλάκας, να δούμε ξανά την αγαπημένη μας πόλη απ’ τον λόφο του Λυκαβηττού, η Αθήνα θα έχει ένα ξεχωριστό μέρος στην καρδιά μας και πάντα θα αναπολούμε τις στιγμές που ζήσαμε εκεί και πάντα ονειρευόμαστε όσα θα ζήσουμε ξανά».