«Όχι» του υπουργείου στην αναβολή εξετάσεων
Την ώρα που εκπαιδευτικοί φορείς και, συγκεκριμένα, ΟΕΛΜΕΚ, ΠΣΕΜ και οργανωμένοι γονείς συστρατεύονται με στόχο να διεκδικήσουν πιο δυναμικά από το υπουργείο Παιδείας την αναβολή των εξετάσεων τετραμήνων, κυρίως αυτών του πρώτου που είναι προγραμματισμένες για τις 12 Ιανουαρίου, το υπουργείο όχι μόνο δεν εξετάζει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, αλλά συνεχίζει να καταγράφει στοιχεία για την πορεία της διδασκαλίας και την κάλυψη των Δεικτών Επιτυχίας και Επάρκειας, δηλαδή της ύλης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ» από το υπουργείο Παιδείας, χθες πραγματοποιήθηκε οργανωτική σύσκεψη με όλους τους επιθεωρητές, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση των πιο πάνω στοιχείων, ούτως ώστε το υπουργείο να έχει πλήρη εικόνα για το σημείο στο οποίο βρίσκεται η κάθε σχολική μονάδα αναφορικά με την πορεία της εκπαιδευτικής της διαδικασίας. Όπως ανέφεραν κύκλοι του υπουργείου, την οργανωτική σύσκεψη με τους επιθεωρητές απασχόλησε η διδασκαλία που διεξάγεται στα σχολεία όσον αφορά στην ύλη καθώς επίσης και στις εξετάσεις.
Υπό το φως των πιο πάνω αλλά και πρόσφατων τοποθετήσεων σχετικά με το θέμα των εξετάσεων τετραμήνων που έχουν βρεθεί και πάλι στο επίκεντρο των συζητήσεων και αντιπαραθέσεων μεταξύ φορέων, επικοινωνήσαμε με τον υπουργό Παιδείας τον οποίο και ρωτήσαμε εάν τίθεται ζήτημα. Όπως δήλωσε ο Πρόδρομος Προδρόμου «το υπουργείο φυσικά και δεν εξετάζει ενδεχόμενη αναβολή των εξετάσεων».
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι ο κ. Προδρόμου, όταν παρευρέθηκε πριν από μερικές μέρες στην Επιτροπή Παιδείας της Βουλής, ανέφερε ότι παρά τις δύσκολες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η πανδημία του κορωνοϊού, έχει καλυφθεί περίπου το 50% της ύλης του πρώτου τετραμήνου. Κι αυτό διότι, ενεργοποιήθηκε σε αρκετές περιπτώσεις η μέθοδος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η οποία έχει ρυθμιστεί και νομοθετικά από τη Βουλή.
Όσον αφορά στις ανησυχίες των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων, οι οποίες τους οδηγούν στην υποβολή του αιτήματός τους για αναβολή των εξετάσεων τετραμήνου, οι φορείς αυτοί προτάσσουν το επιχείρημα ότι λόγω της πανδημίας και των προβλημάτων που έχει δημιουργήσει στα σχολεία αλλά και σε μεγάλο αριθμό μαθητών, δεν θα ήταν ορθό να αξιολογηθούν με αυτή τη μορφή οι μαθητές. Επίσης, εκφράζουν ανησυχίες και για το τι θα γίνει σε περίπτωση που την περίοδο διεξαγωγής των εξετάσεων, απουσιάζουν πολλοί μαθητές είτε ως κρούσματα κορωνοϊού, είτε ως στενές επαφές επιβεβαιωμένων περιστατικών.
Πηγή: Philenews