Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Κραυγή αγωνίας από την υπηρεσία ασθενοφόρων
Κραυγή αγωνίας από την υπηρεσία ασθενοφόρων

Κραυγή αγωνίας από την υπηρεσία ασθενοφόρων

Σε δύσκολη θέση, βρίσκονται, για άλλη μια φορά οι λειτουργοί της υπηρεσίας ασθενοφόρων, αφού όπως δηλώνει η προϊσταμένη του τμήματος, επαναλαμβάνεται το φαινόμενο του περασμένου Μαρτίου.

«Το 1420, βρίσκεται σε λειτουργία για τα άτομα με κορωνοϊό, τα οποία παρουσιάζουν επιδείνωση των συμπτωμάτων τους και χρειάζεται να μεταφερθούν άμεσα σε νοσηλευτήριο», είπε η Ριάνα Κωνσταντίνου και πρόσθεσε, «δυστυχώς, βλέπουμε να επαναλαμβάνεται το φαινόμενο του Μαρτίου, όταν πολίτες, μας έπαιρναν τηλέφωνο για να υποβάλουν διάφορες ερωτήσεις και κατακρατούσαν έτσι κατειλημμένες τις τηλεφωνικές γραμμές».

Από την περασμένη Πέμπτη, ανέφερε, «δεχόμαστε πέραν των 1000 κλήσεων την ημέρα και το 99% δεν αφορούν θέματα της αρμοδιότητας μας. Εμείς δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε ερώτηση για το πόσες μέρες πρέπει να μείνει σπίτι ένας καθηγητής που βρίσκεται σε απομόνωση, ούτε για το πότε θα δοθούν επιδόματα από το υπουργείο εργασίας, ούτε για το πότε θα κληθεί κάποιος που θεωρείται επαφή για εξέταση και σίγουρα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το αποτέλεσμα ενός ατόμου το οποίο υπεβλήθη σε εξέταση για τον κορωνοϊό».

Για το λόγο αυτό, είπε η προϊστάμενη της υπηρεσίας ασθενοφόρων, «απευθύνω για άλλη μια φορά έκκληση στους πολίτες, να μην καταλαμβάνουν το τηλεφωνικό μας κέντρο, διότι αυτή τη στιγμή, έχουμε πολλούς ασθενείς με συμπτώματα και κάποιοι από αυτούς χρειάζονται την βοήθεια μας. Για να την έχουν, πρέπει να μπορούν να βρουν τηλεφωνική γραμμή για να επικοινωνήσουν μαζί μας. Οι πολίτες που έχουν άλλα ερωτήματα, μπορούν να επικοινωνούν είτε με το 1412, είτε με την αρμόδια για την περίπτωση τους, κρατική υπηρεσία».

Για να γίνει σωστή διαχείριση της κατάστασης, κατέληξε, «πρέπει όλοι, περιλαμβανομένων και των πολιτών, να συνεργαστούμε. Κανένας δεν θέλει να χάσουμε ένα άνθρωπο επειδή δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το 1420».

Πηγή: Philenews

 

Send this to a friend