ΑΗΚ: Μέτρα εναντίον καταναλωτή για δυσφημιστικές αναρτήσεις
Την έντονη αντίδραση της Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου προκάλεσε ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με διακοπή της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος από καταναλωτή που βρίσκεται ενταγμένος στο πρόγραμμα εξόφλησης οφειλών με διακανονισμό. Σε ανακοίνωση, η ΑΗΚ προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά για αποκατάσταση της αλήθειας και θα λάβει όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες, απέναντι σε δυσφημιστικές αναρτήσεις.
“Αναφορικά με ανάρτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για περιστατικό διακοπής παροχής ηλεκτρικής ενέργειας για μη εξόφληση συμφωνημένης δόσης διακανονισμού, η ΑΗΚ οφείλει να τοποθετηθεί δημόσια για την αποκατάσταση της αλήθειας και την προστασία της εικόνας και του έργου της.”
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση “μετά από ενδελεχή διερεύνηση του θέματος προκύπτει ότι έχει αλλοιωθεί η πραγματικότητα από όσα, κατά υπόθεση σεναρίου, έχουν αναρτηθεί σε προσωπικό λογαριασμό στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.”
“Για την αποκατάσταση της αλήθειας, η ΑΗΚ θα κινηθεί με όλα τα νόμιμα μέσα ώστε να διασφαλιστεί το κύρος και η αξιοπιστία της απέναντι σε κάθε συκοφαντική ενέργεια ή δυσφήμηση.”
Πηγή: alphanews.live