Έχεις εταιρεία; Ποιά είναι τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρεις για να διαχειριστείς αυτή την κρίση
Του Κώστα Ντάλτα
Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας
Αυτοί είναι η ψυχή της επιχείρησης και της αποστολής του οργανισμού σας. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης και της εμπιστοσύνης τους κατά τη διάρκεια μιας πιθανής διαταραχής που σχετίζεται με το κορωνοϊό είναι κρίσιμη.
Προσδιορίστε τις ανησυχίες των πελατών σας (πελάτες, ασθενείς, φοιτητές, επισκέπτες του ξενοδοχείου κ.λπ.)
Αναπτύξτε μηνύματα που διασφαλίζουν ότι οι πελάτες σας έχουν κάνει ό, τι μπορούν, για να εξασφαλίσουν συνεπή παράδοση των προϊόντων και υπηρεσιών που χρειάζονται και αναμένουν. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις στις διαδικασίες, το χρονοδιάγραμμα, τις αντικαταστάσεις κ.λπ., βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας ενημερώνονται.
Αφήστε τους πελάτες σας να μάθουν τι μέτρα έχει πάρει η επιχείρησή σας για να τα προστατεύσει από την έκθεση στον ιό
Παρέχετε πόρους για πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο και ενημερώστε τους πελάτες πώς μπορούν να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Εξετάστε ένα έγγραφο με ερωτήσεις με επιχειρηματικές ερωτήσεις που θα σας ζητήσουν οι πελάτες και / ή θα δημιουργήσετε μια ανοικτή τηλεφωνική γραμμή.
Μείνετε σε τακτική επαφή με τους πελάτες σας με ενημερωμένες πληροφορίες, ακόμη και αφού τα πράγματα επανέλθουν στο φυσιολογικό.
Προετοιμαστείτε για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Προετοιμάστε τις δηλώσεις για τα νέα του τύπου και των ιστότοπων. Λάβετε υπόψη ότι αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη στιγμή για να πείτε νέα της εταιρείας. Οι δημοσιογράφοι ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο η εστία COVID-19 επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και τις προσπάθειες πρόληψης κάθε χώρας. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αφιερώνουν χρόνο και προϋπολογισμό για την κάλυψη αυτών των θεμάτων. Για παράδειγμα, στην Κορέα, οι εγκαταστάσεις της SK Hynix, της Samsung και της Hyundai χρειάστηκε να κλείσουν για μία έως δύο εβδομάδες, επειδή οι υπάλληλοι είχαν αρρωστήσει με κορωνοϊό. Αυτού του είδους οι ειδήσεις είναι υψηλής προτεραιότητας για τους Κορεάτες και τους ιαπωνικούς συντάκτες και δεν είναι πιθανό να επικεντρωθούν τώρα σε θέματα όπως η εκτόξευση προϊόντων (οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να καθυστερήσουν εάν η κάλυψη των Μέσων Ενημέρωσης θεωρηθεί πολύ σημαντική). Στην Κίνα, τα ΜΜΕ προσπαθούν να επανέλθουν στο φυσιολογικό ρυθμό, με την ενθάρρυνση της κινεζικής κυβέρνησης, παρόλο που η επιδημία εξακολουθεί να είναι πολύ σοβαρή εκεί.