
Ποιοτική και ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος στο Παραλίμνι
Νέες προοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής βιομηχανίας προδιαγράφονται μέσα από την μελέτη που εκπονήθηκε για τον σχεδιασμό της στρατηγικής τουρισμού του Δήμου Παραλιμνίου, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα στο δημοτικό μέγαρο, στην παρουσία του υφυπουργού Τουρισμού Σάββα Περδίου.
Την παρουσίαση της μελέτης ανέλαβε η εταιρεία CMRC Cypronetwork ltd, μετά από ανάθεση της σύμβασης που έγινε κατόπιν προκήρυξης διαγωνισμού από τον Δήμο Παραλιμνίου.
Ήταν μια εισήγηση του προέδρου της Επιτροπής Τουρισμού του δήμου Λοίζου Λοΐζου, ως μια αναγκαιότητα για ποιοτική και ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Παραλιμνίου.
Αφού αρχικά παρουσιάστηκε η υφιστάμενη κατάσταση στην τουριστική βιομηχανία του Παραλιμνίου – Πρωταρά, προβλήθηκαν πρακτικές οι οποίες αφορούσαν τον αναλυτικό σχεδιασμό δράσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στην περιοχή. Οι πρακτικές αυτές αναφέρονται σε πτυχές και διαστάσεις, οι οποίες ξεπερνούν το πατροπαράδοτο και διαχρονικό προϊόν «ήλιος και θάλασσα», αποδίδοντας έμφαση στην ανάπτυξη εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων, όπως η γαστρονομία, ο θρησκευτικός, ο πολιτιστικός, ο καταδυτικός και ο ναυτικός τουρισμός. Επίσης, δίδεται έμφαση στην διαδικτυακή παρουσία, στη βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών, στην ανάπτυξη εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων και στις συνέργειες με τους υπόλοιπους δήμους και κοινότητες της επαρχίας Αμμοχώστου, μέσω της αμφίδρομης συνεργασίας του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα. Ανακοίνωση του Δήμου Παραλιμνίου αναφέρει ότι την εκπόνηση της μελέτης επικρότησε τόσο ο δήμαρχος Θεόδωρος Πυρίλλης, όσο και ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος.
Ο Υφυπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι ο Δήμος Παραλιμνίου πρωτοπορεί και ανταποκρίνεται στις εισηγήσεις που προτείνονται μέσω της Εθνικής Στρατηγικής Τουρισμού 2020-2030, στο πλαίσιο της οποίας πέραν της κοινής πολιτικής που πρέπει να ακολουθείται για αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, κάθε περιοχή είναι ωφέλιμο και συνάμα απαραίτητο να προβεί στον σχεδιασμό της δικής της στρατηγικής, με βάσει τα δικά της χαρακτηριστικά και ανάγκες.
Όπως ανέφερε, στόχος κάθε περιοχής είναι να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την επιτυχή προώθηση του ποιοτικά αναβαθμισμένου τουριστικού προϊόντος τόσο εγχώρια, όσο και στην παγκόσμια αγορά, ώστε αυτό να λειτουργεί και ως ένας από τους πιο στρατηγικούς μοχλούς ανάπτυξης της κυπριακής οικονομίας. Ανέφερε, τέλος, ότι το Υφυπουργείο Τουρισμού θα συνεργαστεί με τον Δήμο Παραλιμνίου με στόχο την επιτυχία της πιο πάνω διαδικασίας.
Από τη θεωρία στην πράξη
————————————-
Ο δήμαρχος Παραλιμνίου Θεόδωρος Πυρίλλης δήλωσε ότι από τις 11 Μαρτίου 2020 η θεωρία μετατρέπεται σε πράξη, με την παράθεση του πρώτου εργαστηρίου, στην παρουσία και λειτουργών του Υφυπουργείου Τουρισμού, καλώντας όλους όσους ασχολούνται κι εργοδοτούνται στην τουριστική βιομηχανία να συμμετάσχουν σ’ αυτή την διαδικασία.
Ο τουριστικός επιχειρησιακός σχεδιασμός του Δήμου Παραλιμνίου είναι ήδη αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Δήμου Παραλιμνίου για να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τον μελετήσουν.
ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ