Επικίνδυνα σκούτερ στους δρόμους της Λάρνακας
Επειδή τελευταία έχει αυξηθεί η χρήση σκούτερ στους δρόμους των ελευθέρων περιοχών του νησιού, παρακαλώ όπως η στήλη διερευνήσει το θέμα και απαντήσει στα πιο κάτω ερωτήματά μου:
1. Επιτρέπεται να κυκλοφορούν τα σκούτερ σε κύριους δρόμους, παράλληλα με αυτοκίνητα που τρέχουν;
1. Επιτρέπεται να κυκλοφορούν τα σκούτερ σε κύριους δρόμους, παράλληλα με αυτοκίνητα που τρέχουν;
2. Επιτρέπεται να κάθονται στα σκούτερ και μικρά παιδιά;
3. Υπάρχουν κανονισμοί για τα σκούτερ και τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες;
Κατά τη γνώμη μου, είναι μεγάλο λάθος να επιτρέπεται να κυκλοφορούν τα σκούτερ σε κύριους δρόμους, παράλληλα με τα αυτοκίνητα. Επίσης είναι λάθος να κάθονται σε αυτά μικρά παιδιά. Ποιοι είναι αρμόδιοι για να παρέμβουν και έτσι να τεθεί τάξη στην όλη αταξία που επικρατεί στο συγκεκριμένο θέμα; Πρέπει να δρούμε με αγάπη για το παιδί και τον άνθρωπο.
Φάνος Μ., Λάρνακα
Πολλά σκούτερ κυκλοφορούν στο παραλιακό μέτωπο της περιοχής φοινικούδων στη Λάρνακα και, όπως κατέγραψε πρόσφατα ο συνάδελφος Πάμπος Βάσιλας σε σχετικό ρεπορτάζ του, είναι σύνηθες πλέον το φαινόμενο των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται οδηγοί τέτοιων οχημάτων και ανυποψίαστοι περαστικοί.
Όπως εξάλλου αναφέρει στη στήλη ο συνάδελφος Μιχάλης Χατζηβασίλης, δεν υπάρχει νομοθεσία που να διέπει τη χρήση τέτοιων τροχοφόρων.
Ο Γιαννάκης Γεωργίου, υπεύθυνος Τροχαίας Αρχηγείου Αστυνομίας, με τον οποίο μιλήσαμε χθες, επιβεβαίωσε την πιο πάνω πληροφορία και παραδέχθηκε ότι η ανυπαρξία σχετικής νομοθεσίας προκαλεί πονοκέφαλο στην Αστυνομία.
«Ετοιμάστηκε νομοσχέδιο και για τις 10 Δεκεμβρίου ήταν προγραμματισμένη η παρουσίασή του από την τέως υπουργό Μεταφορών, Βασιλική Αναστασιάδου, όμως τώρα με τον ανασχηματισμό δεν ξέρουμε πότε θα γίνει το επόμενο βήμα προώθησής του. Για την ώρα ισχύει ασυδοσία στο συγκεκριμένο θέμα, διότι δεν υπάρχει νομοθεσία που να ρυθμίζει την κατάσταση. Έτσι, όποιος θέλει τα οδηγεί, όπου θέλει τα οδηγεί, με ό,τι ταχύτητα θέλει τα οδηγεί. Λόγω ακριβώς της έλλειψης νομοθεσίας, τα βλέπεις να κινούνται σε δρόμους, σε πεζοδρόμια, σε πεζόδρομους», μας είπε. Απαντώντας εξάλλου σε σχετική ερώτησή μας, είπε ότι το νομοσχέδιο δεν αναμένεται να είναι έτοιμο για ψήφιση από τη Βουλή φέτος. «Θα πρέπει να σταλεί σε δημόσια διαβούλευση, να περάσει από νομοτεχνικό έλεγχο. Μακάρι να οδηγηθεί στην ολομέλεια της Βουλής για έγκριση τον Μάη ή τον Ιούνη του 2020. Στόχος μας είναι να τεθεί σε εφαρμογή σχετική νομοθεσία πριν από τον ερχομό του καλοκαιριού, που θα έχουμε αυξημένη χρήση τους, τόσο από ντόπιους όσο και από τουρίστες», μας τόνισε.
Όπως εξάλλου αναφέρει στη στήλη ο συνάδελφος Μιχάλης Χατζηβασίλης, δεν υπάρχει νομοθεσία που να διέπει τη χρήση τέτοιων τροχοφόρων.
Ο Γιαννάκης Γεωργίου, υπεύθυνος Τροχαίας Αρχηγείου Αστυνομίας, με τον οποίο μιλήσαμε χθες, επιβεβαίωσε την πιο πάνω πληροφορία και παραδέχθηκε ότι η ανυπαρξία σχετικής νομοθεσίας προκαλεί πονοκέφαλο στην Αστυνομία.
«Ετοιμάστηκε νομοσχέδιο και για τις 10 Δεκεμβρίου ήταν προγραμματισμένη η παρουσίασή του από την τέως υπουργό Μεταφορών, Βασιλική Αναστασιάδου, όμως τώρα με τον ανασχηματισμό δεν ξέρουμε πότε θα γίνει το επόμενο βήμα προώθησής του. Για την ώρα ισχύει ασυδοσία στο συγκεκριμένο θέμα, διότι δεν υπάρχει νομοθεσία που να ρυθμίζει την κατάσταση. Έτσι, όποιος θέλει τα οδηγεί, όπου θέλει τα οδηγεί, με ό,τι ταχύτητα θέλει τα οδηγεί. Λόγω ακριβώς της έλλειψης νομοθεσίας, τα βλέπεις να κινούνται σε δρόμους, σε πεζοδρόμια, σε πεζόδρομους», μας είπε. Απαντώντας εξάλλου σε σχετική ερώτησή μας, είπε ότι το νομοσχέδιο δεν αναμένεται να είναι έτοιμο για ψήφιση από τη Βουλή φέτος. «Θα πρέπει να σταλεί σε δημόσια διαβούλευση, να περάσει από νομοτεχνικό έλεγχο. Μακάρι να οδηγηθεί στην ολομέλεια της Βουλής για έγκριση τον Μάη ή τον Ιούνη του 2020. Στόχος μας είναι να τεθεί σε εφαρμογή σχετική νομοθεσία πριν από τον ερχομό του καλοκαιριού, που θα έχουμε αυξημένη χρήση τους, τόσο από ντόπιους όσο και από τουρίστες», μας τόνισε.
Φάνος Μ., Λάρνακα
Πηγή: Φιλελεύθερος
Διαβαστε επισης