Cobalt: Δεκάδες παράπονα καταναλωτών για τα εισιτήρια – Ούτε σεντ
Σύμφωνα με τον Συντονιστή του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Γιώργο Στυλιανού, οι αναφορές από τους καταναλωτές στον Σύνδεσμο, αφορουν πολίτες οι οποίοι πλήρωσαν τα εισιτήρια τους σε τουριστικούς πράκτορες, είτε μέσω ιστοσελίδων ή με μετρητά, επιταγές ακόμη και με πιστωτική κάρτα.
Οι καταναλωτές ακόμη αναμένουν να τους επιστραφούν τα χρήματα από το σημείο στο οποίο τα κατέβαλαν, χωρίς όμως να βλέπουν… άσπρη ημέρα. Η απάντηση που λαμβάνουν από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι ότι ”δεν έχουμε τα χρήματα, όταν τα έχουμε θα σας τα επιστρέψουμε”.
Eκ μέρους του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών ενημερώνει τους καταναλωτές ότι εάν δεν τους επιστραφούν τα χρήματα, μπορούν ν’ ακολουθήσουν και τη νομική οδό.
Ανυπαρξία νομοθεσίας
Την ίδια ώρα, ο κ. Στυλιανού τονίζει ότι η ανυπαρξία νομοθεσίας για περιπτώσεις κλεισίματος ή πτώχευσης αεροπορικής εταιρείας, καταδεικνύει το μπέρδεμα που φαίνεται να επικρατεί μεταξύ διαφόρων υπηρεσιών και φορέων σχετικά με το θέμα επιστροφής των χρημάτων από τα εισιτήρια στους πελάτες της Cobalt.
Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί η παραπομπή μας από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή στην Πολιτική Αεροπορία σχετικά με το ίδιο θέμα. Στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας δεν χειρίζονται πλέον το θέμα.
Πηγή; Offsite