
Απίστευτη ταλαιπωρία επιβατών της TUS στην Λάρνακα
Συγκεκριμένα η πτήση για Πρέβεζα-Λευκάδα θα αναχωρούσε στις 07:45 το πρωί και ακόμη στις τηλεοράσεις αναγράφεται ότι τώρα θα κάνουνε επιβίβαση, δηλαδή μετά από 11 ώρες.
Οι επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης βρίσκονται στο αεροδρόμιο Λάρνακας για περισσότερες από 12 ώρες.
Η εταιρεία απέστειλε ένα εργαζόμενο της ο οποίος ενημέρωσε το κοινό ότι θα υπάρξει καθυστέρηση, ωστόσο, οι επιβάτες δεν έχουν καμιά επίσημη ενημέρωση για τους λόγους της αργοπορίας.
Εκτός από τη πτήση για Πρέβεζα, καθυστέρηση έχει και η πτήση της TUS για Κω η οποία θα αναχωρούσε κανονικά στις 13:45. Οι επιβάτες ενημερώθηκαν αρχικά πως θα αναχωρούσαν στις 20:50 και αργότερα τους ενημέρωσαν πως θα πετάξουν στις 00:45 εκτός απροόπτου. Η εταιρεία τους έδωσε την εναλλακτική και όσοι ήθελάν μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο κοντά στο Αεροδρόμιο Λάρνακας.
Από τις 2 πτήσεις φαίνεται να επηρεάζονται γύρω στα 200 άτομα, καθώς επιβάτες περιμένουν σε Πρέβεζα και Κω για να επιστρέψουν στην Κύπρο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες υπήρξε μεγάλη αναστάτωση στο αεροδρόμιο αφού πολλοί διαμαρτύρονταν.
Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία στα τηλέφωνα επικοινωνίας για το κοινό που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα τους αλλά αυτό δεν έγινε κατορθωτό.
Επίσης μας ενημέρωσαν επιβάτες που αναμένουν την αναχώρησή τους πως ούτε αυτοί κατάφεραν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία σε κανένα τηλέφωνο και κάποιοι από αυτούς απέστειλαν ακόμη και email χωρίς να λάβουν οποιανδήποτε απάντηση.
Μοναδική παρηγοριά των επιβατών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν ένα voucher 10 ευρώ που τους δόθηκε για να αγοράσουν ό,τι θέλουν από το αεροδρόμιο.
Πηγή: offsite