Oι Σίμος Γαλαταριώτης και Αντώνης Ιωάννου, στο τιμόνι ενός Skoda Fabia R5, κέρδισαν το Ράλι Κύπρος 2018 με την μικρότερη διαφορά που καταγράφηκε ποτέ στην ιστορία, όχι μόνο του αγώνα αλλά και του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο πορτογάλος Bruno Magalhaes οδηγώντας ένα Skoda Fabia R5 με τη διαφορά να σταματά στα μόλις έξι δέκατα του δευτερολέπτου! Πρόκειται για την πρώτη νίκη κυπριακού πληρώματος δέκα χρόνια μετά τη νίκη των Νίκου Θωμά και Σπύρου Γεωργίου. Στην τρίτη θέση του βάθρου το δίδυμο από την Ουγγαρία Norbert Herczig και Ramon Ferencz συμπληρώνοντας την τριάδα των Fabia R5.
Το φετινό Ράλι Κύπρος ήταν γεμάτο από ανατροπές, με τις εναλλαγές στην κορυφή να σημειώνονται μέχρι και την τελευταία ειδική. Χαρακτηριστικά στη διάρκεια του αγώνα η πρώτη θέση της γενικής άλλαξε χέρια έξι φορές. Η πρώτη μεγάλη ανατροπή της σημερινής ημέρας σημειώθηκε στην ένατη ειδική όταν ο πρωτοπόρος του αγώνα Juuso Nordgren ανέτρεψε το Skoda Fabia στην πρώτη στροφή, ενώ στην αμέσως επόμενη εγκατέλειψε ύστερα από σύγκρουση με πολιτικό αυτοκίνητο που εισήλθε στην ειδική. Η εγκατάλειψη του Φιλανδού έφερε τον Γαλαταριώτη στην πρωτοπορία για δύο ειδικές, μέχρι που ο πολυνίκης του εθνικού μας αγώνα κατάφερε να καλύψει τη διαφορά που τους χώριζε και να πάρει αυτός την πρωτοπορία. Ωστόσο, ένα σκασμένο ελαστικό στο Ford Fiesta R5 του Al Attiyah του στοίχισε πολύτιμα λεπτά ρίχνοντας τον στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. «Πίστευα ότι μπορούσαμε να κερδίσουμε, είμαι πολύ ικανοποιημένος», δήλωσε ο Γαλαταριώτης, o οποίος και αυτός τερμάτισε με δύο σκασμένα ελαστικά την τελευταία ειδική. Αντίθετα ο Al Attiyah ανέφερε ότι αναγκάστηκε να σταματήσει για να αλλάξει το ελαστικό «διαφορετικά θα καταστρέφαμε το αυτοκίνητο», δήλωσε.
Στην πέμπτη θέση της γενικής το τουρκικό δίδυμο με τους Avcioglu και Korkmaz στο τιμόνι άλλου ενός Skoda Fabia R5 ενώ τους ακολούθησαν οι Τσέχοι Stajf και Ehlova επίσης με Skoda Fabia R5. Έβδομοι οι Ούγγροι Botka και Mesterhazi, μπροστά από τους Von Thurn und Taxis και Degandt με Fabia R5. Δεύτερο Κυπριακό πλήρωμα οι Χρίστος Δημοσθένους και Πάμπος Λαός με Mitsubishi Lancer Evo X, κατακτώντας ταυτόχρονα και την τρίτη θέση για το πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής. Τη δεκάδα και το βάθρο των κυπριακών πληρωμάτων συμπληρώνουν οι Παντελή και Χριστοδούλου με άλλο ένα «δεκάρι» Lancer Evo. Παρά την αποχώρησή του, ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας κατάφερε τερματίσει στην 11η θέση και στην τέταρτη θέση μεταξύ των κυπριακών πληρωμάτων. Με συνοδηγό τον Χρυσοστόμου και στο τιμόνι ενός Citroen DS3 R5 κατάφερε να πετύχει τον πρώτο χρόνο στην ENEOS Golden Stage που ήταν η τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Ο Τσουλόφτας ήταν και ο νικητής στην μάχη των Golden Stage με τον καλύτερο συνολικά χρόνο, παίρνοντας το χρηματικό έπαθλο των €4.000 αφού κέρδισε και την πρώτη θέση ανάμεσα στα κυπριακά πληρώματα.
Οι Παντελή και Χριστοδούλου με Mitsubishi Lancer Evo X ήταν οι μεγάλοι νικητές στην κατηγορία ERC2 με δεύτερους τους Ποσείδια και Δαμιανού με επίσης ένα Evo X. Την τρίτη θέση στην κατηγορία πήραν οι Alonso και Monasterolo με επίσης ένα δεκάρι Lancer.
Την πρώτη θέση στην δικίνητη κατηγορία κέρδισε το γαλλικό δίδυμο με τους Pellier και Combre με Peugeot 208 Vti κερδίζοντας το χρηματικό έπαθλο των €2.000. Πρώτοι στην δικίνητη κατηγορία από τα κυπριακά πληρώματα τερμάτισαν οι Παναγιωτής και Ανδρέας Ξενοφώντος με Honda Civic Type R. Πίσω τους τερμάτισαν οι Τελεβάντος και Σταύρου με Ford Fiesta R2.
Γενική κατάταξη
1.Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 1:55.40.2
2.Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 1:55.40.8
3.Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 1:57.01.6
4.Al-Attiyah/Baumel Ford Fiesta R5 1:58.07.2
5.Avcioglu/Korkmaz Skoda Fabia R5 1:58.45.9
6.Stajf/Ehlova Skoda Fabia R5 1:59.05.3
7.Botka/Mesterhazi Skoda Fabia R5 1:59.18.3
8.Von Thurn Und Taxis A. Skoda Fabia R5 1:59.23.4
9.Δημοσθένους/Λαός Mitsubishi Evo X 1:59.41.4
10.Παντελή/Χριστοδούλου Mitsubishi Evo X 2:02.24.8
Ε.Δ 7 1. Al-Attiyah/Baummel Ford Fiesta R5 13:13.9 2. Nordgren/Suominen Skoda Fabia R5 13:20.8 3. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 13:24.9 4. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 13:25.1 5. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 13:28.5 6. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 13:30.1
Ε.Δ 8
1. Botka/Mesterhazi Skoda Fabia R5 2:17.0
2. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 2:17.8
3. Al-Attiyah/Baummel Ford Fiesta R5 2:17.9
4. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 2:17.9
5. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 2:18.1
6. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 2:18.9
Ε.Δ 9
1. Al-Attiyah/Bommel Ford Fiesta R5 9:22.1 2. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 9:24.3 3. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 9:29.1 4. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 9:30.8 5. Stajf/Ehlova Skoda Fabia R5 9:37.4
6. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 9:38.1
Ε.Δ 10
1. Al-Attiyah/Bommel Ford Fiesta R5 13:29.5 2. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 13:47.1
3. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 13:56.5 4. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 13:58.6 5. Αvcioglu/Korkmaz Skoda Fabia R5 14:10.6
6. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 14:17.1
E.Δ 12
1. Al-Attiyah/Bommel Ford Fiesta R5 8:59.2
2. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 9:12.1
3. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 9:16.2
4. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 9:16.4
5. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 9:19.8
6. Pellier/Combe Peugeot 308 Vti 9:20.5
E.Δ 13
1. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 13:38.0
2. Von Thurn/Degandt Skoda Fabia R5 13:59.5
3. Stajf/Ehlova Skoda Fabia R5 13:59.7
4. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 14:01.4
5. Αvcioglu/Korkmaz Skoda Fabia R5 14:02.1
6. Botka/Mesterhazi Skoda Fabia R5 14:05.9