Home ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ Οι 4 Κύπριοι συμφοιτητές που… κατάφεραν να γίνουν εκατομμυριούχοι και τα ονόματα τους να γίνουν γνωστά σε όλο τον κόσμο
Οι 4 Κύπριοι συμφοιτητές που… κατάφεραν να γίνουν εκατομμυριούχοι και τα ονόματα τους να γίνουν γνωστά σε όλο τον κόσμο

Οι 4 Κύπριοι συμφοιτητές που… κατάφεραν να γίνουν εκατομμυριούχοι και τα ονόματα τους να γίνουν γνωστά σε όλο τον κόσμο

Ήταν φίλοι από το στρατό και συμφοιτητές….

Ο Κωνσταντίνος Χρίστου, ο Γιώργος Ηρακλέους, ο Γιώργος Μακκούλης και ο Παναγιώτης Παπαγεωργίου, γνωρίστηκαν κατά τη διάρκεια της θητείας τους στο Στρατό. Συνέχισαν ως συμφοιτητές σπουδάζοντας Ηλεκτρολογία-Μηχανολογία και Πληροφορική στο Imperial College του Λονδίνου, για να φτιάξουν στη συνέχεια τις πρώτες τους εφαρμογές. Το πρώτο τους επιτυχημένο app βραβεύτηκε σε Hackathon του Λονδίνου.

Το 2013 δημιούργησαν την Avocarrot…

Η εταιρεία έχει έδρα στην Αθήνα και το Σαν Φρανσίσκο και δραστηριοποιείται στον κλάδο του mobile advertising, μετατρέποντας τις διαφημίσεις που ξεπηδούν στην οθόνη του κινητού σε δώρα. Βέβαια, κανείς από τους τέσσερις δεν μπορούσε να φανταστεί πως μέσα σε τρία χρόνια…

Θα κατάφερναν να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη, παγκοσμίως, startup και θα κυριαρχούσαν στο χώρο του Mobile Advertising πουλώντας μέσω της πλατφόρμας τους 7 δισ. διαφημίσεις το μήνα. Θα πετύχαιναν συνεργασίες με παγκόσμιους κολοσσούς, όπως: Coca Cola, Starbucks, Unilever, Nivea και L’Oreal, θα ενταχθούν στο δίκτυο της Endeavor Greece και θα έκαναν συμφωνία για εξαγορά της Avocarrot από τον μεγάλο γερμανικό διεθνή όμιλο μάρκετινγκ και τεχνολογίας, Glispa Global Group έναντι 20 εκατ. Δολαρίων.

Ο Κωνσταντίνος Χρίστου σε μια συνέντευξη του στον ΑΝΤ1 Ελλάδος, ανέφερε: «Η Glispa Global επέλεξε την Avocarrot  λόγω του υψηλού επιπέδου τεχνολογίας που ανέπτυξε στο χώρο της μοντέρνας διαφήμισης στα κινητά, της λίστας πελατών της και για το γεγονός ότι παίρνει μαζί της μία ομάδα από ειδικούς στο χώρο της τεχνολογίας και της διαφήμισης».

Επίσης, η Avocarrot βραβεύτηκε ως μια από τις οκτώ καλύτερες εταιρείες από την Google για Επιχειρηματίες σε ένα παγκόσμιο ανταγωνισμό και ψηφίστηκε ως το «Next Big Thing» στη διαφήμιση στο Advertising Technology Conference Ad:Tech το 2013.

Η περίπτωση αυτών των νέων επιβεβαιώνει για μια ακόμα φορά τον σύγχρονο αστικό μύθο που θέλει μερικούς νέους που ξεκινούν από το γκαράζ του σπιτιού τους αναπτύσσοντας μια εφαρμογή να… καταλήγουν παγκόσμιοι κυρίαρχοι του τεχνολογικού επιχειρείν.

Πηγή:  ant1iwo.com

Send this to a friend