Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Η ΕΣΕΜ Λάρνακας στέκεται στο πλευρό των μαθητών – Δείτε τι είπαν στην συνδιάσκεψη των Κεντρικών Συμβουλίων
Η ΕΣΕΜ Λάρνακας στέκεται στο πλευρό των μαθητών – Δείτε τι είπαν στην συνδιάσκεψη των Κεντρικών Συμβουλίων

Η ΕΣΕΜ Λάρνακας στέκεται στο πλευρό των μαθητών – Δείτε τι είπαν στην συνδιάσκεψη των Κεντρικών Συμβουλίων

Διαβάστε το δελτίο τύπου ΕΣΕΜ Λάρνακας

Δελτίο Τύπου ΕΣΕΜ Λάρνακας για την πραγματοποίηση της Συνδιάσκεψης της ΕΣΕΜ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου, η Συνδιάσκεψη της Επαρχιακής Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών Λάρνακας, με τη συμμετοχή των Κεντρικών Μαθητικών Συμβουλίων των σχολείων της επαρχίας Λάρνακας.

Σε ομιλία του, η Πρόεδρος της ΕΣΕΜ Λάρνακας, Ηλιάνα Νικολάου, αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι μαθητές, τόσο στα σχολεία της Λάρνακας, όσο και παγκύπρια. Επίσης, αναφέρθηκε στο Κυπριακό και στην προσήλωση μας για λύση και επανένωση του τόπου μας. Τη Συνδιάσκεψη της ΕΣΕΜ, χαιρέτησε ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών, Ζαφείρης Δημητρίου, ο οποίος τόνισε την ανάγκη ενότητας του μαθητικού κινήματος, ούτως ώστε να αντιμετωπιστούν οι αυταρχικές αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.

Ακολούθησε συζήτηση και καταγραφή των προβλημάτων των μαθητών και των σχολείων, για προώθηση τους στην ΠΣΕΜ και στις αρμόδιες αρχές (Γραφεία Μέσης Εκπαίδευσης, Σχολική Εφορία, Δήμαρχος). Επίσης, εγκρίθηκε ψήφισμα με τις θέσεις της ΕΣΕΜ Λάρνακας ενάντια στις αλλαγές που προωθεί του Υπουργείο Παιδείας για εξετάσεις ανά τετράμηνο, μείωση των απουσιών και επαναφορά της μαθητικής στολής, όπως και ψήφισμα για τη λύση του Κυπριακού και την επανένωση του λαού μας.

Η Συνδιάσκεψη έδειξε με τον καλύτερο τρόπο την ωριμότητα των μαθητών, οι οποίοι συζητούν και αποφασίζουν για τα ζητήματα που τους αφορούν. Το Υπουργείο θα πρέπει να μας λάβει υπόψη και να μην προχωρά μόνο του με τις αλλαγές. Σε αντίθετη περίπτωση, θα καλέσουμε τους μαθητές σε αγώνα για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας.

Γραμματεία ΕΣΕΜ Λάρνακας

18.01.2017

Send this to a friend