[ad_1]
Το πρόβλημα αναλφαβητισμού στα σχολεία είναι και αναμενόμενο και υπαρκτό, αλλά βρίσκεται σε πιο χαμηλά επίπεδα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανέφερε μετά το τέλος της συνάντησής του με τους Διευθυντές Δημοτικής και προδημοτικής εκπαίδευσης των σχολείων της Επαρχίας Πάφου ο Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού Κώστας Καδής.
Ο στόχος μας, είπε, είναι να ελαχιστοποιήσουμε ή ακόμα και να εκμηδενίσουμε τον αναλφαβητισμό, γι’ αυτό “και από φέτος έχουμε εισάξει έξι συνολικά μέτρα σε ολόκληρο το φάσμα του εκπαιδευτικού μας συστήματος από την προδημοτική μέχρι και το λύκειο για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα”.
Πρόσθεσε δε, πως το Υπουργείο επί τους θέματος βρίσκεται σε καλό δρόμο.
Ο κ. Καδής κάλεσε τους εκπαιδευτικούς εταίρους, είτε αυτοί είναι γονείς είτε είναι εκπαιδευτικές οργανώσεις, είτε υπηρετούν μέσα ή γύρω από το εκπαιδευτικό σύστημα, να συνδράμουν την προσπάθεια του Υπουργείου, προκειμένου, όπως εξήγησε, να έρθει ηρεμία στα σχολεία και να μπορέσουμε να εφαρμόσουμε αποτελεσματικά τις πολιτικές μας για το καλό των παιδιών
μας και γενικότερα του εκπαιδευτικού συστήματος.
Αναφερόμενος στους Διευθυντές των σχολείων, ο Υπουργός είπε πως είναι φορείς μεταρρύθμισης, σημειώνοντας πως “οποιαδήποτε μεταρρύθμιση και νέα πολιτική για να μπορέσει να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στα σχολεία μας, όσο καλά σχεδιασμένη και να είναι θα πρέπει να έχει και τη στήριξη των διευθυντικών ομάδων των σχολείων μας”.
Είπε πως μέσα από τις συναντήσεις διασφαλίζεται ότι οι διευθυντές είναι γνώστες της πολιτικής και από την άλλη παίρνουμε από αυτούς – όπως είπε- χρήσιμες εισηγήσεις για να βελτιώνονται συνεχώς οι πολιτικές του Υπουργείου.
Ο κ. Καδής χαρακτήρισε πολύ ζωντανή και δημιουργική τη συζήτηση που είχε με τους Διευθυντές αφού είχε την ευκαιρία να ακούσει από πρώτο χέρι και τα καλά και τα κακά, και τους προβληματισμούς και τα ισχύοντα γενικότερα μέσα στα σχολεία.
Εξέφρασε ικανοποίηση για το κλίμα της συνάντησης και τα όσα λέχθηκαν, λέγοντας πως μόνο θετική μπορεί να είναι η ανταλλαγή απόψεων σ’ αυτό το επίπεδο.
Ο Υπουργός Παιδείας ανέφερε ακόμη πως οι γονείς δημοτικής εκπαίδευσης έχουν αγκαλιάσει τις πολιτικές του Υπουργείου και είναι πάρα πολύ θετικοί στο γεγονός ότι φέτος έχουν εισαχθεί στα σχολεία νέες πολιτικές που αντιμετωπίζουν προβλήματα που διαχρονικά ήταν στο τραπέζι του διαλόγου και με τους γονείς και με τους εκπαιδευτικούς όπως είναι τα προβλήματα παραβατικότητας και αποκλίνουσας συμπεριφοράς.
Φέτος, συνέχισε, “εισάγονται καινοτομίες και μια σειρά από νέες πολιτικές για αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων όπως επίσης και για το θέμα του αλφαβητισμού όπου επίσης φέτος έχουν εισαχθεί μια σειρά από μέτρα σε ένα γενικότερο σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση
του αναλφαβητισμού στα σχολεία”.
[ad_2]
Source link