Home ΛΑΡΝΑΚΑ Επέκταση… γιοκ του Νοσοκομείου Λάρνακας!
Επέκταση…  γιοκ του Νοσοκομείου Λάρνακας!

Επέκταση… γιοκ του Νοσοκομείου Λάρνακας!

Σε πλήρες αδιέξοδο έχουν οδηγηθεί οι διαβουλεύσεις για επανέναρξη των έργων για την ανέγερση της καινούργιας πτέρυγας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας, με αποτέλεσμα το έργο να παραμένει αδρανοποιημένο και στάσιμο επ’ αόριστον πλέον.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, οι οικονομικές διαφορές μεταξύ της εργοληπτικής εταιρείας Α. Παναγίδης και του Υπουργείου Μεταφορών και Έργων, οι οποίες είναι η αιτία της νέας διακοπής των εργασιών, έχουν οδηγηθεί ενώπιον Ad hoc επιτροπής που συνέστησε η Κεντρική Επιτροπή Αλλαγών και Απαιτήσεων.

Η Ad hoc επιτροπή συστάθηκε με σκοπό την προσπάθεια φιλικής διευθέτησης των απαιτήσεων του εργολάβου στο συμβόλαιο της επέκτασης του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας αλλά και σε άλλες συμβάσεις της ίδιας εταιρείας με το Κράτος. Οι διαβουλεύσεις όμως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας έχουν οδηγηθεί σε αδιέξοδο, αφού οι δύο πλευρές δεν τα βρίσκουν. Επίπτωση αυτής της διαφοράς είναι η παρατεταμένη αδράνεια του εργοταξίου από το οποίο, όπως αποκαλύψαμε τον περασμένο Ιούλιο, έχει αποχωρήσει και πάλι ο εργολάβος. Η αδυναμία εξεύρεσης λύσης στη διαφορά με την εταιρεία Α. Παναγίδης έχει ήδη οδηγήσει το έργο εκτός χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσης. Με βάση το συμβόλαιο, σε αυτό το στάδιο, οι εργασίες, θα έπρεπε να έχουν ήδη εισέλθει στο τελευταίο 1/3 του χρονοδιαγράμματος με προοπτική ολοκλήρωσης και παράδοσης εντός του πρώτου τετραμήνου του 2017. Μέχρι σήμερα όμως, έχει συμβεί το αν¬ τίθετο αφού ολοκληρώθηκε μόλις το πρώτο 1/3 των συνολικών εργασιών. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, τα έργα που έχουν ολοκληρωθεί αντιστοιχούν περί¬ που σε 12 από τους 36 συνολικά μήνες που προβλέπει το συμβόλαιο. Αυτό σημαίνει ότι απομένουν τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια εργασιών, συνεπώς, το χρονοδιάγραμμα παράδοσης την Άνοιξη του 2017, είναι παρελθόν.

Η συνεργασία ανάμεσα στο Υπουργείο Μεταφορών και Έργων και τον επιτυχόντα προσφοροδότη στην επέκταση του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας ήταν προβληματική εξαρχής, κάτι που προκαλεί καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του εξαιρετικά σημαντικού έργου. Χαρακτηριστικό είναι ότι με βάση το συμβόλαιο, τα έργα έπρεπε ν’ αρχίσουν το Σεπτέμβριο του 2013 και να ολοκληρωθούν το Σεπτέμβριο του 2016! Οι διαφωνίες και η αδυναμία συνεννόησης και συνεργασίας ανάμεσα στο Υπουργείο και τον εργολάβο όμως έχουν προκαλέσει ήδη απόκλιση σχεδόν δύο χρόνων από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, αφού ακόμα και αν επανέλθει σε πλήρη λειτουργία άμεσα το εργοτάξιο, τα έργα δεν μπορούν να ολοκληρωθούν πριν το καλοκαίρι του 2018.

Πηγή: Eφημερίδα “Χ”

Send this to a friend