
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Λαζάρου Α΄ Λάρνακας: Καθυστερεί η αντισεισμική στήριξη
Λίγες μέρες απομένουν για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και η μεγαλύτερη εκκρεμότητα στη Λάρνακα όσον αφορά εργασίες σε σχολικό κτίριο έχει να κάνει με τα έργα αντισεισμικής στήριξης στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Λαζάρου Α΄, τα οποία καθυστερούν να ξεκινήσουν.
Όπως πληροφορούμαστε, η αντισεισμική στήριξη του εν λόγω σχολείου παραμένει εδώ και περίπου δύο μήνες μπλοκαρισμένη στην Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών, έπειτα από προσφυγή που κατέθεσε ο δεύτερος προσφοροδότης εναντίον της ελληνικής εταιρείας που ανέλαβε το έργο. Ο πρόεδρος της Σχολικής Εφορείας Λάρνακας Γιαννάκης Φιλίππου δήλωσε ότι μπορεί η υφιστάμενη κτιριακή κατάσταση του Δημοτικού Αγίου Λαζάρου Α΄ να είναι υποφερτή, ωστόσο επείγει η αντισεισμική στήριξη του σχολείου, το οποίο κτίστηκε αμέσως μετά τον πόλεμο του 1974 κι έκτοτε δεν έχει τύχει σοβαρής ανακαίνισης ή βελτίωσης. Όπως εξήγησε ο κ.Φιλίππου, τα έργα αντισεισμικής στήριξης έπρεπε ήδη να είχαν ξεκινήσει, ωστόσο οι διαδικασίες εξακολουθούν να παραμένουν μπλοκαρισμένες στην Αναθεωρητική Αρχή. Σε πρόσφατη συνάντηση που έγινε μεταξύ της τοπικής σχολικής εφορείας και των τεχνικών υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, υπήρξαν διαβεβαιώσεις ότι οι εργασίες θα προχωρήσουν το συντομότερο στο πλαίσιο της υφιστάμενης προσφοράς.
Στο μεταξύ, η Σχολική Εφορεία Λάρνακας εργάζεται πυρετωδώς, ώστε όλα τα σχολεία της πόλης είναι έτοιμα εν’ όψει της νέας σχολικής χρονιάς και να μην παρατηρηθούν σοβαρές ελλείψεις ή προβλήματα. Ο Γιαννάκης Φιλίππου ανέφερε ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού η εφορεία ασχολήθηκε κι εξακολουθεί να ασχολείται με τη συντήρηση, βελτίωση και το βάψιμο των σχολικών κτιρίων, ενώ έχουν ξεκινήσει και οι εργασίες καθαρισμού όλων των σχολικών αυλών από τα αγριόχορτα και τα κλαδέματα των δέντρων. Παράλληλα, τα σχολεία εφοδιάζονται με τα ανάλογα υλικά και τη γραφική ύλη. «Έχουμε, επίσης, μεριμνήσει όπως όλα τα βιβλία να δοθούν έγκαιρα στους μαθητές από τις πρώτες κιόλας μέρες της νέας χρονιάς», επισήμανε ο κ.Φιλίππου.