
Οι 7 πιο σημαντικές εμπειρίες που θα έχεις αν είσαι σερβιτόρος ενώ σπουδάζεις!
Το να είσαι σερβιτόρος/α, μια απασχόληση αρκετά συνηθισμένη όταν σπουδάζεις και χρειάζεσαι χρήματα σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι σίγουρα κάτι πολυδιάστατο.
Υπάρχουν πολλά σχετικά στερεότυπα – για παράδειγμα, μερικοί νομίζουν πως οι σερβιτόροι είναι άτομα χωρίς μόρφωση ή αιώνιοι φοιτητές, ή ίσως ότι δεν είναι ικανοί για τίποτα άλλο.
Κι όμως, η προσωπική μου πείρα ως σερβιτόρα, μου επιτρέπει να σας διαβεβαιώσω ότι είναι μια δουλειά προσωρινή συνήθως, αλλά που απαιτεί προτερήματα και δεξιότητες όπως κάθε άλλη.
Εντάξει, ξέρω ότι την ώρα που γεμίζουμε με νερό τα ποτήρια μιας οικογένειας που ήρθε να φάει, κανένα παιδί δεν θα μας κοιτάξει με δέος και θα πει “αυτό θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω” μιας και δεν είναι η ιδανική δουλειά που ονειρευόμαστε, αλλά μπορεί να μας προσφέρει ποικίλες πολύτιμες εμπειρίες και ναι, να μας βοηθήσει σχετικά με την μελλοντική μας καριέρα.
Ας δούμε λοιπόν πώς μπορεί να γίνει αυτό και γιατί αισθανόμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας – και σίγουρα όχι επειδή κρατάμε καλά το δίσκο.
1 Αποτελεσματικό multi-tasking – και μάλιστα υπό πίεση

Σίγουρα την πρώτη φορά που το τραπέζι δίπλα θα ζητήσει να του γεμίσεις το νερό, οι απέναντι θέλουν λογαριασμό και οι παραπέρα θέλουν να παραγγείλουν κάτι εξτρά – θα μπορούσα να συνεχίσω επ’ άπειρον – κάτι θα κάνεις λάθος και κάποια κουβέντα θα ακούσεις παραπάνω από τον υπεύθυνο.
Με τον καιρό όμως συνηθίζεις και στο τέλος, θα μάθεις να κάνεις τόσα πολλά πράγματα μαζί και μάλιστα τόσο γρήγορα και αποτελεσματικά, που δεν θα το πιστεύεις. Έτσι, όταν θα υπάρχει φόρτος εργασίας στο πανεπιστήμιο και όλοι οι υπόλοιποι κοντεύουν να σκάσουν από την πίεση, εσύ δεν θα επηρεάζεσαι γιατί θα έχεις πάρει ήδη το κολάι!
2 Ομαδική δουλειά

Βασική δεξιότητα ώστε να είσαι καλός/η σερβιτόρος/α αλλά και καλός σε οποιαδήποτε δουλειά – η καλή επικοινωνία με τους συναδέλφους. Δεν είπαμε να γίνετε κολλητοί, αλλά ένας ικανός εργαζόμενος ξέρει πότε πρέπει να δώσει και πότε να δεχθεί βοήθεια.
Ξέρει ότι το επιθυμητό αποτέλεσμα –δηλαδή, ικανοποιημένοι πελάτες και συνεπώς περισσότερα tips– έρχεται πολύ συχνά όταν συνεργάζονται παραπάνω από ένα χέρια και μυαλά, και σίγουρα με λιγότερο κόπο και περισσότερο όφελος.
Διαβάστε περισσότερα στο studentlife.com.cy.