Ο ΚΟΤ και ο… τηλεφωνητής
Αλήθεια… τόσο σέβονται τον πολίτη κάποιοι εκεί πάνω στον ΚΟΤ;
Δεν φτάνει που δεν απαντούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο, υποδεικνύουν κιόλας στον επηρεαζόμενο να αφήσει όνομα στον τηλεφωνητή για να τον πάρουν πίσω, πράγμα όμως που δεν κάνουν. Σύμφωνα με καταγγελία που έκανε στην εφημερίδα ” Ο Φιλελεύθερος” αναγνώστης, το περασμένο Σάββατο τηλεφώνησε στο 22691111, αριθμό που έδωσε από αέρος σε τηλεοπτική εκπομπή η αναπληρώτρια διευθύντρια του ΚΟΤ Αννίτα Δημητριάδου, μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται τα παράπονα για προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες.
Ο εν λόγω αναγνώστης, μας είπε, εφόσον… συνάντησε τον τηλεφωνητή, υπάκουσε στις εντολές του και άφησε το όνομά του, αναμένοντας να τον πάρουν αργότερα. «Δυστυχώς -λέει- μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ κανείς δεν με είχε πάρει ένα τηλέφωνο να δει τι θέλω. Πέστε ότι πήγατε σε ένα ξενοδοχείο και έχετε πρόβλημα με το δωμάτιο που είχατε προκρατήσει. Εάν δεν κάνετε εκείνη τη στιγμή το παράπονό σας στην εν λόγω υπηρεσία του ΚΟΤ, πότε θα το κάνετε;
Μετά από κάποιες μέρες που δεν θα ‘χει πλέον καμιά σημασία;», διερωτάται.
Πηγή: philenews.com