Νέα τουριστική καμπάνια Λάρνακας: «Always come back»
Με σύμβολο τα φλαμίνγκο, τα οποία πάντα επιστρέφουν στη Λάρνακα, η τοπική εταιρεία τουριστικής ανάπτυξης και προβολής ξεκίνησε τη νέα επικοινωνιακή της στρατηγική όσον αφορά τον τουρισμό.
Στόχος της καινούργιας τουριστικής καμπάνιας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Λάρνακας ως τουριστικού προορισμού, με τους φορείς του τουρισμού ν’ ακολουθούν συγκεκριμένη στρατηγική με κύριο γνώμονα τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και την ανάγκη τους να ζήσουν αυθεντικές εμπειρίες σ’ έναν προορισμό που θα ικανοποιεί τα ιδιαίτερά τους ενδιαφέροντα. Σύμφωνα με τη λειτουργό της εταιρείας Νανά Ασμένη Παύλου, λήφθηκε υπόψη το γεγονός ότι η Λάρνακα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο επαναλαμβανόμενων τουριστών απ’ όλες τις παραλιακές πόλεις με ποσοστό που πλησιάζει σχεδόν το 60%, μια πρωτιά που εξυπονοείται μέσω της καμπάνιας μ’ ευφάνταστο τρόπο.
Έτσι λοιπόν, με κύριο σύμβολο τα φλαμίνγκο, που πάντοτε επιστρέφουν στις αλυκές, οι τοπικές αρχές το ίδιο ευελπιστούν να συμβεί και με τους ξένους ταξιδιώτες. «Μέσα απ’ αυτή την προσέγγιση, εμπνέουμε το δυνητικό τουρίστα και του κινούμε το ενδιαφέρον να ζήσει τις εμπειρίες που προσφέρει η επαρχία μας», σημειώνει η κ.Παύλου.
Η νέα τουριστική καμπάνια της Λάρνακας ξεδιπλώνεται μέσα από ένα έξυπνο δημιουργικό. Συγκεκριμένα, έχουν επανασχεδιαστεί τα τουριστικά φυλλάδια της πόλης, τα πανό, τα web-banners, το ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο, οι τσαντούλες που δίδονται στους ταξιδιωτικούς πράκτορες και ξένους δημοσιογράφους, ενώ έχουν ετοιμαστεί και πρωτότυπα giveaways. Παράλληλα, η ιστοσελίδα της εταιρείας αναδιαμορφώθηκε, ώστε να προσφέρει ένα εικονικό ταξίδι μ’ έγκυρες πληροφορίες.
Επιπρόσθετα, έχουν κατασκευαστεί για τα ξενοδοχεία της περιφέρειας ειδικές θήκες τοποθέτησης του ενημερωτικού υλικού της Λάρνακας και σύντομα σε κεντρικά σημεία της πόλης θα εγκατασταθούν πρωτότυπα Photobooths που συνάδουν με την καμπάνια.