
[ad_1]
Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας πραγματοποίησε σήμερα, 31 Μαΐου 2016, την Ετήσια Γενική Συνέλευσή της στο Κτήμα Μακένζυ. Τη Συνέλευση χαιρέτησαν ο Υφυπουργός παρά τω Προέδρο κ. Κωνσταντίνος Πετρίδης και ο Πρόεδρος του ΚΟΤ κ. Άγγελος Λοΐζου.
Ο Πρόεδρος της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας κ. Ντίνος Λευκαρίτης παρέθεσε ομιλία με τίτλο «Πως κατακτούμε και άλλες τουριστικές πρωτιές». Ο κ. Λευκαρίτης περιέγραψε πως επιδιώκει η Εταιρεία να καταστεί η τουριστική Λάρνακα, με εφικτούς τρόπους υλοποίησης συγκεκριμένων προτάσεων. Υπογράμμισε ότι η Λάρνακα έχει πάρει μια σημαντική ώθηση στον τομέα του τουρισμού και ότι έφτασε και σε σημείο να διαθέτει σημαντικές παγκόσμιες αλλά και παγκύπριες πρωτιές, οι οποίες θα πρέπει να αξιοποιηθούν ανάλογα.
O Πρόεδρος της ΕΤΑΠ δεν δίστασε να ασκήσει κριτική και προς τους ίδιους τους Λαρνακείς για την απουσία σύμπνοιας, γεγονός που διαχρονικά, όπως ανέφερε, οδήγησε την Περιφέρεια σε μειωμένη διεκδικητικότητα. Χαιρέτισε τις γενναίες τομές που προωθεί η κυβέρνηση στον τομέα του τουρισμού ενώ υποσχέθηκε ότι η ΕΤΑΠ Λάρνακας θα συνεχίσει με το ίδιο σθένος τις προσπάθειες βελτίωσης των τουριστικών παραμέτρων της Περιφέρειας.
Στα πλαίσια της Συνέλευσης προσδόθηκε τιμητικό καλωσόρισμα στις νέες μονάδες που έχουν αρχίσει τη λειτουργία τους στη Λάρνακα τα τελευταία τρία χρόνια. Συγκεκριμένα, πρόκειται για έξι ξενοδοχειακές μονάδες στην πόλη της Λάρνακας και εννέα αγροτουριστικά καταλύματα στην επαρχία. Οι νέες αυτές αναπτύξεις βοηθούν σταδιακά τη Λάρνακα να βγει από το τέλμα της μειωμένης δυναμικότητας κλινών.
Η ΕΤΑΠ Λάρνακας παρουσίασε επίσης την ανανεωμένη επικοινωνιακή της στρατηγική η οποία ετοιμάστηκε από την Επιτροπή Μάρκετινγκ της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας και την DeLeMa Communication. Στόχος της νέας εκστρατείας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Λάρνακας ως τουριστικός προορισμός μέσω μιας ξεκάθαρης διαφοροποίησης.
Στηριζόμενοι στο γεγονός ότι η Λάρνακα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο επαναλαμβανόμενων τουριστών από όλες τις παραλιακές πόλεις σε ποσοστό που ανέρχεται στο 60%, η πρωτιά αυτή εξυπονοείται μέσω της καμπάνιας με ευφάνταστο τρόπο. Με κυρίως σύμβολο τα φλαμίνγκο, τα οποία πάντα επιστρέφουν στη Λάρνακα, το ίδιο και οι ταξιδιώτες, “They Always Come Back”. Μέσα από αυτή την προσέγγιση, η ΕΤΑΠ Λάρνακας επιδιώκει να εμπνεύσει τον δυνητικό τουρίστα και να του κινήσει το ενδιαφέρον να ζήσει τις εμπειρίες που προσφέρει η Περιφέρεια.
Στη Γενική Συνέλευση της Εταιρείας παρακάθισαν βουλευτές, πολιτειακοί παράγοντες, αξιωματούχοι του τουρισμού, στελέχη φορέων και οργανώσεων και επιχειρηματίες της Λάρνακας που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα του τουρισμού.
[ad_2]
Source link