
[ad_1]
Μείωση των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων προανήγγειλε εντός του 2016 ο Υπουργός Μεταφορών Μάριος Δημητριάδης. Όπως ανέφερε υπάρχει μεγάλη κινητικότητα στον τομεά των αερομεταφορών κυρίως από εταιρείες που κατέθεσαν αίτηση για απόκτηση άδειας τοπικού αερομεταφορέα.
“Με τις κινήσεις που κάνει το Υπουργείο σχετικά με την ελευθεροποίηση των αιθέρων, ευελπιστούμε ότι θα υπάρξει μείωση του κόστους για τους επιβάτες και αυξημένη συνδεσιμότητα κατι που εξάλλου είναι και ο τελικός μας στόχος. Όσον περισσότερος ανταγωνισμός υπάρχει, όσο περισσότερες εταιρείες λειτουργούν τόσο περισσότερο μπορούν να μειωθούν οι τιμές, αυτός είναι ο στόχος”, είπε ο κ. Δημητριάδης.
Πάντως όπως ανακοινωθηκε σήμερα πέραν των 7,5 εκατομμυρίων επιβατών διακινήθηκαν το 2015 μέσω των αεροδρομίων Λάρνακας και Πάφου, αριθμός που αποτελεί νέο ιστορικό ρεκόρ επιβατικής κίνησης στους δύο αερολιμένες της Κύπρου. Σε σύγκριση με το 2014, η αύξηση ανέρχεται στο 3,6%.
Αναφερόμενος στο Λιμάνι Λεμεσού, ο κ. Δημητριάδης διευκρίνισε ότι δόθηκε μια παράταση δύο ημερών από τις 19 ως στις 21 Ιανουαρίου για την υποβολή των προσφορών προσθέτοντας πως η διαδικασία θα ολοκληρωθεί το Μάρτιο. Ανέφερε παράλληλα πως σήμερα έληξε ο διαγωνισμός για την επιλογή συμβούλου ο οποίος θα αναλάβει τη διαδικασία εξεύρεσης επενδυτή για το Λιμάνι και τη Μαρίνα Λάρνακας με το διαγωνισμό να προκηρρύσεται τον Ιούνιο του 2016.
Οι δηλώσεις έγιναν μετά από συνάντηση που ο Μάριος Δημητριάδης είχε με τον Πρόεδρο της ΕΔΕΚ Μαρίνο Σιζόπουλο ο οποίος ανέφερε πως στηρίζει πλήρως την εμπορικοποίηση του Λιμανιού Λεμεσού. Ο κύριος Σιζόπουλος αναφέρθηκε και στις ζυμώσεις για το ψηφοδέλτιο της ΕΔΕΚ για τις βουλευτικές εκλογές ξεκαθαρίζοντας πως ο Πρόεδρος της Βουλής Γιαννάκης Ομήρου δεν δύναται να είναι υποψήφιος.
“Υπάρχει ήδη καταστατική πρόνοια που ψηφίστηκε τον περασμένο Ιούνιο και βρίσκεται σε ισχύ για το ποιοι δικαιούνται με βάση τις μέχρι σήμερα θητείες τους να είναι υποψήφιοι”, είπε ο κ. Σιζόπουλος.
Τέλος διευκρίνισε πως ο ίδιος δεν έχει ακόμη αποφασίσει κατά πόσο θα είναι υποψήφιος.
[ad_2]
Source link