Ξεκινά η νέα τουριστική καμπάνια για το 2016: «Λάρνακα για όλες τις εποχές»!
Αρχίζει σύντομα το λανσάρισμα της νέας τουριστικής καμπάνιας της τοπικής εταιρείας τουριστικής ανάπτυξης και προβολής εν’ όψει του 2016, με στόχο την ανάδειξη της Λάρνακας στο εξωτερικό ως ένας προορισμός που μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες στον ξένο επισκέπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Μετά την πολύπλευρη δράση που είχε κατά το 2015, διάστημα κατά το οποίο καταβλήθηκαν συντονισμένες προσπάθειες για μεγαλύτερη προβολή της πόλης κι επαρχίας στο εξωτερικό και προετοιμάστηκε το έδαφος για τη λειτουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων (ήδη λειτουργούν πέντε νέα ξενοδοχεία), η εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης Λάρνακας ετοιμάζει δυναμική είσοδο στα τουριστικά δρώμενα της νέας χρονιάς, έτσι ώστε η πόλη κι επαρχία ν’ ανακτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο από την τουριστική πίτα της Κύπρου σε σχέση με το 2015.
Όπως δήλωσε η λειτουργός της εταιρείας Νανά Ασμένη Παύλου μεταξύ άλλων θα γίνουν αρκετές αναθεωρήσεις στα ηλεκτρονικά κι έντυπα μέσα προβολής, ώστε να συνάδουν με τη φιλοσοφία της νέας καμπάνιας και του καινούργιου σλόγκαν που θα εφαρμοστεί, ενώ στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζονται και ποικιλόμορφες δράσεις. «Με την συμπλήρωση οκτώ χρόνων λειτουργίας της, η εταιρεία έχει ήδη προσδώσει τα μέγιστα στην ανανέωση της τουριστικής εικόνας της Λάρνακας στο εξωτερικό. Μέσω της νέας μας καμπάνιας που ξεκινά με την έλευση του 2016, στοχεύουμε να εμπεδωθεί σ’ ένα ευρύ φάσμα κοινού, σε διάφορες χώρες, ότι η Λάρνακα έχει πολλά να προσφέρει ως τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, κυρίως κατά τη χειμερινή περίοδο. Είναι γι’ αυτό το λόγο που θα συνεχιστεί και τη νέα χρονιά η προβολή και προώθηση του προγράμματος Δωρεάν Χειμερινές Εμπειρίες και Δράσεις, ένα πρόγραμμα που έχει καθιερωθεί τα τρία τελευταία χρόνια με μεγάλη επιτυχία, έτσι ώστε να εμπλουτιστεί περαιτέρω το χειμερινό τουριστικό μας προϊόν», ανέφερε η κ.Παύλου.
Ανάμεσα στις πολλές στοχευμένες δράσεις της εταιρείας κατά το νέο έτος θα είναι η συμμετοχή της Λάρνακας στις κυριότερες τουριστικές εκθέσεις της Ευρώπης, η φιλοξενία ξένων τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων καθώς και η ενίσχυση των ειδικών μορφών τουρισμού που προσφέρονται στη Λάρνακα, όπως είναι ο καταδυτικός τουρισμός (λόγω κυρίως της παρουσίας του ναυαγίου Ζηνοβία) και ο αθλητικός τουρισμός, με τη διοργάνωση διεθνών αθλητικών οργανώσεων μεγάλης εμβέλειας.
Φώτο: Ρώμος Κοτσώνης