[ad_1]
Η τελική μελέτη που ανέλαβε ελλαδικός οίκος για λογαριασμό του Υπουργείου Μεταφορών και εξασφάλισε αποκλειστικά ο ΑΝΤΕΝΝΑ κατέδειξε ότι είναι βιώσιμο το έργο της κατασκευής τραμ στη Λευκωσία.
Το έργο που σύμφωνα με τη μελέτη θα κοστίσει συνολικά 216,5 εκατομμύρια ευρώ προβλέπει ότι:
– Η συχνότητα διέλευσης τραμ θα είναι ανά 10 λεπτά
– Κάθε μέρα θα διανύει 3.091 χιλιόμετρα με 216 διαδρομές
– Θα διαθέτει 16 βαγόνια
– Θα αναπτύσσει μέση ταχύτητα 22,9 χιλιομέτρων την ώρα.
Το Τραμ θα πραγματοποιεί σε καθημερινή βάση 17 στάσεις. Συγκεκριμένα θα ξεκινά από την οδό Μερκούρη στη Λακατάμια, και ακολούθως θα διέρχεται τις οδούς Ορφέως, Ανεξαρτησίας, Καραβά και Ανθεμίου. Θα περνά από τη Λεωφόρο Στροβόλου και τη Λεωφόρο Αθηνών, την Αγγλική Σχολή και τη Λεωφόρο Κυριάκου Μάτση. Μετά το τραμ θα διέρχεται από τις λεωφόρους Ευαγόρου, Καλλιπόλεως και Στασίνου, και τέλος θα περνά στη Λεωφόρο Αθαλάσσας και θα καταλήγει στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας στα Λατσιά.
Ο γενικός διευθυντής του Υπουργείου Μεταφορών εμφανίσθηκε πεπεισμένος πως μπορούν να βρεθούν επενδυτές για να χρηματοδοτήσουν το έργο.
Σε ότι αφορά το κόμιστρο για το τραμ η μελέτη υποδεικνύει το ποσό του 1,60 και εκφράζει την άποψη πως τα έσοδα το πρώτο χρόνο θα ανέλθουν στα 9 εκατομμύρια και θα εκτοξευθούν στα 20 εκ. τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας του τραμ.
Εκτιμά επίσης πως και τα έσοδα από τις διαφημίσεις στα τραμ θα είναι ιδιαίτερα υψηλά.
Κλειδί στο κατά πόσον θα γίνει τραμ στη Λευκωσία αποτελεί το τι θα αποφασίσει ο Υπουργός Οικονομικών ο οποίος όπως πληροφορείται ο ΑΝΤΕΝΝΑ διαμήνυσε στο Υπουργείο Μεταφορών ότι σε περίπτωση που το ετήσιο κόστος για το κράτος δεν θα ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια ευρώ τότε το έργο θα υλοποιηθεί.
[ad_2]
Source link