Home ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ MY MONOGRAM: Μικροί second hand θησαυροί (Best seller στο κατάστημα είναι οι τσάντες)
MY MONOGRAM: Μικροί second hand θησαυροί (Best seller στο κατάστημα είναι οι τσάντες)

MY MONOGRAM: Μικροί second hand θησαυροί (Best seller στο κατάστημα είναι οι τσάντες)

Η γυναικεία φιλαρέσκεια και αισθητική αρέσκεται στο ξεχωριστό και το όμορφο, στη μοναδικότητα που προσφέρει ένα πολυτελές αναγνωρισμένο brand. Είτε πρόκειται για ρούχα είτε για τσάντες, παπούτσια ή αξεσουάρ, τα οποία έχουν, ως επώνυμα που είναι, την… τιμή τους.

Η νέα τάση του luxury second hand έρχεται τώρα για να δώσει την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αποκτήσουν ακόμα πιο πολλές μάρκες – αντικείμενα πόθου, σύμφωνα με τον ιδρυτή των καταστημάτων, My Monogram Luxury Items, Μάριο Ιορδάνους.

Στην οδό Γαλιλαίου 16 και 20 στη Λάρνακα λειτουργούν δύο καταστήματα της επωνυμίας My Monogram Luxury Items. Το πρώτο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια κι εκεί, πλέον, συναντάς πιο vintage προϊόντα γνωστών brands, από €50 μέχρι €400 – €500 που απευθύνονται σε όλο τον κόσμο. Το δεύτερο κατάστημα λειτούργησε στις αρχές περασμένου Οκτωβρίου και διαθέτει πιο ακριβές μάρκες, όπως, Louis Vuitton, Chanel και Hermes, κομμάτια πασαρέλας, πρώτης γραμμής, που φορέθηκαν από celebrities. «Καταφέραμε να έχουμε πολλά σπάνια κομμάτια στο δεύτερο κατάστημά μας. Αυτό απευθύνεται σε πιο ιδιαίτερα γούστα», επεσήμανε ο κ. Ιορδάνους. «Κάθε αγορά είναι και μια επένδυση. Κι αυτό γιατί στα καταστήματά μας συναντάς μικρούς θησαυρούς.

 

 

Η γυναίκα πάντα θέλει κάτι ακριβό, επιθυμεί να αγοράζει κάτι ωραίο, οπότε δεν τη νοιάζει αν είναι μεταχειρισμένο, εφόσον η κατάστασή του είναι άριστη», ανέφερε.

Ο Μάριος Ιορδάνους εργαζόταν ως δημοσιογράφος στην Ελλάδα, κυρίως, στον ANT1, στην εφημερίδα Espresso και σε περιοδικά μόδας, αλλά και στην Κύπρο, στην εκπομπή του ΡΙΚ, Είμαστε Εδώ. Από τα ταξίδια του στο εξωτερικό γνώριζε πολύ καλά τα second hand shops κι αυτό του έδωσε το έναυσμα να δημιουργήσει ένα δικό του, με τη διαφορά ότι θα περιλάμβανε μόνο luxury brands, κάτι που έλειπε από την Κύπρο. «Second hand υπήρχαν πολλά, αλλά όχι luxury. Γνώριζα αρκετό κόσμο στο εξωτερικό, που είχε αντίστοιχα καταστήματα, οπότε είχα κάποιες επαφές και συναντήσεις μαζί τους, ενώ έκανα και courses για να γνωρίσω περισσότερα πράγματα και σιγά – σιγά δημιούργησα το My Monogram Luxury Items», σημείωσε.

Και πρόσθεσε: «Ήθελα οι πελάτισσες να μπορούν να βρουν επώνυμα brands των €5.000 – €6.000, tweed της Chanel σε χαμηλές τιμές των €1.500 – €2.000. Ρούχα που ίσως δεν φορέθηκαν ποτέ. Διότι, είναι γεγονός ότι πολλές κοπέλες αγοράζουν αρκετά ρούχα απλώς για να έχουν, κάποια από τα οποία μπορεί να μη τα φορέσουν καν ή να τα βάλουν μόνο μία φορά. Στην πορεία δεν τα θέλουν για διάφορους λόγους ή γιατί θεωρούν ότι έκαναν λάθος επιλογή».

Θησαυροί  μόδας
Στο My Monogram μπορεί κανείς να βρει οτιδήποτε περιλαμβάνει μια γυναικεία ντουλάπα. Από αξεσουάρ και ρούχα, μέχρι παπούτσια. Κλασικά κομμάτια που ποτέ δεν χάνουν την αξία τους, είδη της δεκαετίας του 1990 μέχρι και του σήμερα: «Μπορείς να βρεις ‘θησαυρούς μόδας’ σε ελκυστικές τιμές, επώνυμα brands, όπως, Chanel, Louis Vuitton, Hermes, Dolce & Gabbana, DSquared2 και άλλα».

Αρχικά οι Κύπριες άφηναν στο κατάστημα τα προϊόντα τους, αφού συμφωνούσαν την τιμή που θα έπαιρναν όταν αυτά θα πωλούνταν. «Αν ήταν κάτι, το οποίο μάς ενδιέφερε πολύ, το αγοράζαμε. Έτσι λειτουργεί και τώρα. Επιπλέον, όμως, φέρνω κι από το εξωτερικό αρκετά κομμάτια που είναι πιο σπάνια, που δεν έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στην Κύπρο», τόνισε.

Σ’ ότι αφορά στις τιμές, brands που δεν βάζουν ποτέ εκπτώσεις, όπως Louis Vuitton, Chanel και Hermes και στοιχίζουν €500, πωλούνται στην μπουτίκ γύρω στα €250 – €300. Για παράδειγμα, μια κλασική τσάντα Chanel 2.55 που είναι ό,τι πιο must για μία κοπέλα και στοιχίζει γύρω στις €3.000, αν είναι σε άριστη κατάσταση, στην μπουτίκ τη συναντάς στη μισή τιμή. Άλλα είδη πωλούνται 70% – 80% φθηνότερα.

Παρόλο που στο εξωτερικό, το συγκεκριμένο concept ήταν πολύ πετυχημένο ο Μάριος Ιορδάνους αρχικά είχε ενδοιασμούς αν οι Κύπριες μπορούσαν να δεχθούν εύκολα το μεταχειρισμένο. Από την αρχή, όμως, η ιδέα αγκαλιάστηκε και σήμερα το 95% των πελατών του καταστήματος είναι Κύπριες: «Επενδύουν πλέον και σε second hand προϊόντα. Τις θεωρώ ακομπλεξάριστες, δεν τις πειράζει να φορέσουν κάτι που έχει ξαναφορεθεί. Γιατί είναι όλα προσεγμένα, είναι κομμάτια αξίας και πασαρέλας που μπορεί ποτέ να μην έχουν δει στη ζωή τους και όλα σε πολύ καλή κατάσταση. Μάλιστα, αρκετές είναι οι επώνυμες Κύπριες που δεν διστάζουν να πουν ότι αγόρασαν luxury second hand».

Αυθεντικά και σπάνια
Σπάνια και αυθεντικά κομμάτια συναντώνται στο My Monogram Luxury Items και η επιτυχία του οφείλεται στο ότι γίνεται μεγάλη έρευνα στο εξωτερικό από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, ώστε να εντοπιστούν σπάνια κομμάτια που φορέθηκαν, για παράδειγμα, από τη Madonna ή από διάσημα μοντέλα. «Επιπλέον, όμως, και στην Κύπρο έχω ανακαλύψει ντουλάπες, με θησαυρούς, που για κάποιες κοπέλες ήταν ‘άχρηστα’.

Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι κανένα ρούχο δεν είναι άχρηστο, πάντα το καθένα έχει τον δικό του πελάτη», υπογράμμισε. Και επεσήμανε: «Το σίγουρο είναι ότι όλα τα προϊόντα που έρχονται στο κατάστημα είναι 100% αυθεντικά, γιατί ομάδα ειδικών ελέγχει την αυθεντικότητά τους. Επιπρόσθετα, όλα τα ρούχα πάνε στο καθαριστήριο προτού βγουν προς πώληση. Προσέχουμε, ώστε να μην είναι σκισμένα ή βρώμικα, να μην είναι φορεμένα πολλές φορές. Μετά από δύο χρόνια μπορώ να αντιλαμβάνομαι, πλέον, τι έχει φορεθεί περισσότερο από μία, δύο ή τρεις φορές, αλλά εκτός από μένα, υπάρχουν συνεργάτες που επιβεβαιώνουν την αυθεντικότητα των προϊόντων, ενώ για κομμάτια που ίσως έχουμε αμφιβολία, συνεργαζόμαστε με ειδικούς από την Αμερική».

Όπως είπε, πολλοί συνάδελφοι από το εξωτερικό αναρωτιούνται ποιο είναι το μυστικό του και μπορεί να ανακαλύπτει τόσο ιδιαίτερα κομμάτια: «Είναι να έχεις σωστούς συνεργάτες σε διάφορες χώρες, να αντιλαμβάνεσαι το γούστο των γυναικών, να ξέρεις τι τους αρέσει.

Αξίζει να επισημανθεί ότι στα άμεσα μελλοντικά σχέδια του Μάριου Ιορδάνους είναι η επέκταση με άλλα δύο καταστήματα σε ακόμα μία πόλη, Λευκωσία ή Λεμεσό. «Θα κρατήσω το ίδιο concept των δύο καταστημάτων, το ένα με πιο φθηνά brands και το άλλο με πιο ακριβά ή κομμάτια πρώτης γραμμής», κατέληξε.

Best sellers 
Best seller στο κατάστημα είναι οι τσάντες. Brands, όπως, Chanel, Louis Vuitton, Hermes είναι εύκολο να πουληθούν. Κάποιες κοπέλες, πάλι, είναι fan μόνο των ρούχων, προτιμούν σακάκια ή φορέματα ή σπάνια brand named faux bijoux των δεκαετιών 1980 – 1990.

Από εκεί και πέρα αγαπημένα κομμάτια υπάρχουν πολλά στο μαγαζί. Από αυτά, κάποια ξεχωρίζει και ο ίδιος. «Είμαι fan ιδιαίτερα της Chanel. Διαθέτω πάρα πολλά και σπάνια tweed Chanel, που έχουν φορεθεί σε καμπάνιες του ΄96 – ΄97. Πρόκειται για ιδιαίτερα κομμάτια που προσδίδουν την αίσθηση της εποχής, αλλά και την εντύπωση ότι, παρόλο που κυκλοφόρησαν 20 χρόνια πριν, εξακολουθούν να είναι στη μόδα».

Send this to a friend