Home ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Λάρνακα – Νέοι πύργοι με πλατφόρμα μετακίνησης οχημάτων από την Quality
Λάρνακα – Νέοι πύργοι με πλατφόρμα μετακίνησης οχημάτων από την Quality

Λάρνακα – Νέοι πύργοι με πλατφόρμα μετακίνησης οχημάτων από την Quality

Άλλοι τρεις πολυώροφοι πύργοι που περιλαμβάνουν οικιστικά διαμερίσματα θα ανεγερθούν στην πόλη της Λάρνακας από τον Όμιλο Quality. Πρόκειται για το 12ώροφο κτήριο με την ονομασία «Best Western Marina» και άλλα δύο που φέρουν την ονομασία «Habitat», 10 και 12 ορόφων. Σχετικές μελέτες εκτίμησης επιπτώσεων στο περιβάλλον υποβλήθηκαν στην Περιβαλλοντική Αρχή και αναμένεται να εξεταστούν. Στόχος των προτεινόμενων αναπτύξεων είναι η εξυπηρέτηση και φιλοξενία ντόπιων και ξένων τουριστών σε πολυτελείς οικιστικές μονάδες και η παροχή υπηρεσιών σε αυτούς. Οι περιβαλλοντικές μελέτες για τα έργα διενεργήθηκαν από την Ευπαλίνος Μελετητική ΕΠΕ.

Το προτεινόμενο έργο Best Western Marina αφορά την κατασκευή και λειτουργία ενός πολυώροφου κτιρίου οικιστικών διαμερισμάτων σε απόσταση μικρότερη των 500 μέτρων από το λιμάνι και τη μαρίνα Λάρνακας. Χωροθετείται στην τοποθεσία «Δρόμος Αμμοχώστου», στην ενορία «Χρυσοπολίτισσα» σε υψόμετρο 8 μέτρων περίπου από την επιφάνεια της θάλασσας και απέχει 380 μέτρα περίπου από την ακτογραμμή. Εντός του τεμαχίου που βρίσκεται σε απόσταση 500 μέτρων από το Αρχαίο Κίτιο, υπήρχε διώροφη κατοικία με αυλή η οποία έχει κατεδαφιστεί για σκοπούς ανέγερσης του ψηλού κτηρίου.

Το προτεινόμενο έργο υπολογίζεται να ολοκληρωθεί σε διάστημα 18 μηνών από την ημέρα έναρξής του και εκτιμάται ότι το κόστος κατασκευής θα ανέλθει στα €10 εκατ.

Η προτεινόμενη ανάπτυξη θα έχει ύψος 48 μέτρων περίπου και θα κατασκευαστούν συνολικά 32 πολυτελή διαμερίσματα με θέα. Ο χώρος στάθμευσης θα αποτελείται από τέσσερα επίπεδα τα οποία θα κατασκευαστούν κάτω από την επιφάνεια του εδάφους και η στάθμευση θα γίνεται με μηχανικό τρόπο. Δηλαδή, ο χρήστης θα σταθμεύει το όχημα του στην πλατφόρμα που βρίσκεται στο επίπεδο του ισογείου και ακολούθως η πλατφόρμα θα μεταφέρει το όχημα με μηχανικό τρόπο στον χώρο στάθμευσης.

Τα άλλα δύο πολυώροφα κτήρια οικιστικών διαμερισμάτων με την ονομασία Habital αποτελούνται το πρώτο από 10 ορόφους συνολικού ύψους 41 μέτρων και το δεύτερο από 12 ορόφους συνολικού ύψους 52 μέτρων. Το πρώτο κτήριο περιλαμβάνει 34 διαμερίσματα και το δεύτερο 48. Περιλαμβάνουν 100 χώρους στάθμευσης και κοινόχρηστο παιδότοπο, γυμναστήριο, πισίνα και χώρο ευεξίας.

Το έργο αυτό θα κατασκευαστεί στην ενορία «Άγιος Νικόλαος» του Δήμου Λάρνακας στην τοποθεσία «Πουμπάρτες». Η προτεινόμενη ανάπτυξη βρίσκεται σε υψόμετρο 24 μέτρων περίπου από την επιφάνεια της θάλασσας.

Σύμφωνα με τους μελετητές του έργου πρόκειται για μοντέρνα κτήρια τα οποία θα αναβαθμίσουν την αισθητική του τοπίου, ενώ παράλληλα θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Το κόστος κατασκευής και των δύο κτηρίων εκτιμάται στα €25 εκατ.
Κύριοι στόχοι των έργων είναι η συμβολή στην κάλυψη των αναγκών στέγασης, η εξυπηρέτηση και φιλοξενία τουριστών, η παροχή υπηρεσιών, η αξιοποίηση της υφιστάμενης γης στην περιοχή μελέτης, η αναβάθμιση αισθητικής του τοπίου, η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, κυρίως για τους ντόπιους κατοίκους στην περιοχή της μελλοντικής ανάπτυξης.

Ανάγκη άντλησης υδάτων

Κατά τη φάση των κατασκευαστικών εργασιών θα γίνει αποστράγγιση των περιοχών θεμελίωσης για τις ανάγκες του έργου Best Western Marina. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς εκτιμάται ότι ο όγκος του νερού ο οποίος θα αντληθεί ανέρχεται σε περίπου 1.160 τ.μ. με τη χρήση του συνήθη συντελεστή αποθηκευτικότητας ή σε περίπου 1.970 τ.μ. με τη χρήση του μέγιστου συντελεστή αποθηκευτικότητας. Μέρος του όγκου του νερού το οποίο θα αντληθεί προτείνεται όπως μεταφέρεται σε απορροφητικούς τάφρους οι οποίοι προτείνεται να κατασκευαστούν για τις ανάγκες κάποιου άλλου έργου σε τεμάχιο του ιδιοκτήτη και η υπόλοιπη ποσότητα νερού προτείνεται όπως διοχετευτεί στη θάλασσα μέσω θαλάσσιων αγωγών σε απόσταση πέραν των δύο χιλιομέτρων από την ακτογραμμή και εφόσον εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες άδειες από τις αρμόδιες αρχές.

Σύμφωνα με τη γεωλογική μελέτη θα προκύψει όγκος υγρού αποβλήτου ο οποίος θα αποτελείται από νερά τα οποία θα περιέχουν χλωριούχα και θειικά άλατα.

Προτείνεται όπως γίνει ανόρυξη 4-5 γεωτρήσεων με την τοποθέτηση ισάριθμων αντλιών. Η ημερήσια ροή παραγωγής εκτιμάται ότι θα ανέρχεται σε 90 κ.μ. την ημέρα κατά τη φάση των εργασιών εκσκαφής για τη δημιουργία του υπογείου και του υπόγειου χώρου στάθμευσης. Κατά τη φάση των εργασιών εκσκαφής, προτείνεται όπως τα 40 τ.μ. την ημέρα μεταφέρονται με βυτιοφόρο σε απορρηφητικούς τάφρους οι οποίοι προτάθηκαν να κατασκευαστούν για τις ανάγκες άλλου έργου στην περιοχή «Γιαννάδες» στην κοινότητα Βορόκληνης και βρίσκεται σε απόσταση περίπου έξι χιλιομέτρων βορειανατολικά του τεμαχίου στο οποίο προτείνεται να κατασκευαστεί η ανάπτυξη.

Τα υπόλοιπα 50 τ.μ. την ημέρα προτείνεται όπως απορρίπτονται στη θάλασσα μέσω του θαλάσσιου αγωγού σε απόσταση πέραν των δύο χιλιομέτρων από την ακτογραμμή εφόσον εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες άδειες από τις αρμόδιες Αρχές (Τμήμα Περιβάλλοντος, Τμήμα Αλιείας και Θαλάσσιων Ερευνών κ.λπ.). Σε περίπτωση που δεν εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες άδειες προτείνεται όπως δημιουργηθούν μεγαλύτεροι απορροφητικοί τάφροι οι οποίοι να καλύπτουν τις ανάγκες των 90 τ.μ. ανά ημέρα.

Πηγή Φιλελεύθερος

Send this to a friend