Home ΛΑΡΝΑΚΑ Ενδείξεις για κακή συντήρηση του μηχανήματος που προκάλεσε το θανατηφόρο εργατικό ατύχημα στην ΑΗΚ
Ενδείξεις για κακή συντήρηση του μηχανήματος που προκάλεσε το θανατηφόρο εργατικό ατύχημα στην ΑΗΚ

Ενδείξεις για κακή συντήρηση του μηχανήματος που προκάλεσε το θανατηφόρο εργατικό ατύχημα στην ΑΗΚ

Φθαρμένος ο πύρος που συνέδεε τα μέρη του ανυψωτικού  μηχανήματος

Ενδείξεις κακής συντήρησης…

Με τη διαδικασία του κατεπείγοντος ζητήθηκε από την Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου να διεξαχθεί η έρευνα από λειτουργούς ασφαλείας της ΑΗΚ, προκειμένου να εξακριβωθούν τ’ ακριβή αίτια που προκάλεσαν το θανατηφόρο εργατικό ατύχημα την περασμένη Δευτέρα στη Λάρνακα, με θύμα τον 42χρονο υπάλληλο Γιώργο Γεωργίου, πατέρα τριών παιδιών. Παράλληλα, βρίσκεται σ’ εξέλιξη κι έρευνα του Τμήματος Επιθεώρησης Εργασίας, ώστε να εξακριβωθούν οι λόγοι της πτώσης του άτυχου 42χρονου από το ανυψωτικό μηχάνημα. Εκθέσεις που αναμένεται να ολοκληρωθούν το συντομότερο. Σύμφωνα, όμως, με ασφαλείς πληροφορίες μας, εκ πρώτης όψεως φαίνεται να υπάρχουν ενδείξεις για κακή συντήρηση του μηχανήματος. Πιο συγκεκριμένα, ο πύρος που συνδέει το κάτω με το πάνω μέρος του ανυψωτικού μηχανήματος φαίνεται ότι ήταν φθαρμένος, εξού και αποκόπηκε, με αποτέλεσμα την πτώση του εργάτη που βρισκόταν μέσα στον κλωβό (καλάθι) του μηχανήματος. Ο Γεωργίου, ο οποίος εκείνη την ώρα ασχολείτο με το κλάδεμα δέντρων από τα οποία διαπερνούσαν καλώδια της ΑΗΚ, έπεσε από ύψος 6-7 μέτρων, με αποτέλεσμα να κτυπήσει με το κεφάλι σε περιτοίχισμα παρακείμενου κτιρίου και να βρει οικτρό θάνατο. Τα πιο πάνω ευρήματα, ωστόσο, είναι προκαταρτικά και όχι επίσημα, αφού βρίσκονται ακόμα σ’ εξέλιξη οι δύο έρευνες.

Από εξωτερικούς συνεργάτες

Η εκπρόσωπος τύπου της ΑΗΚ Χριστίνα Παπαδοπούλου δήλωσε ότι η συντήρηση αυτών των ανυψωτικών μηχανημάτων γίνεται από εξωτερικούς συνεργάτες, οι οποίοι, επίσης, θα συμπεριληφθούν στις έρευνες που ήδη διεξάγονται. Στο μεταξύ, μ’ εντολή της ΑΗΚ συνολικά 50 ανυψωτικά μηχανήματα (του ιδίου τύπου με αυτό που παρουσίασε τη βλάβη) έχουν ήδη αποσυρθεί για να περάσουν από ενδελεχείς ελέγχους μετά το τραγικό ατύχημα της περασμένης Δευτέρας. Όπως δήλωσε η κ.Παπαδοπούλου, πρόκειται για μηχανήματα που αγοράστηκαν από πιστοποιημένες εταιρείες από το Ηνωμένο Βασίλειο. Το συγκεκριμένο μηχάνημα στο οποίο παρουσιάστηκε η βλάβη είχε συντηρηθεί για τελευταία φορά στις 15 περασμένου Μαΐου.

Βάσος Βάσου

Send this to a friend